יתושים במזרח הרחוק יכולים להיות נגועים במחלות זיהומיות קשות ועקיצה שלהן יכולה לגרום לנזק קשה. עקיצת יתוש בקמבודיה של גבר צעיר, הותירה אותו עם רגל בגודל של פי חמישה מגודלה המקורי, לאחר שנעקץ כשהיה בן שש בלבד, ונדבק בעקבותיה במחלה זיהומית בלתי ניתנת לטיפול. 

עקיצת היתוש ברגל שהזדהמה וגדלה פי 5 מגודלה המקורי

בונג ת'ט, בן ה-27, נאלץ לחיות עם הרגל הענקית ולגרור אותה ממקום למקום כשהוא בקושי מצליח ללכת ממקום למקום. הוא חלם להיות כדורגלן אך לאחר שנעקץ, לפני 21 שנה, הוא כבר לא הצליח לבעוט בכדור. ת'ט סיפר כי הנפיחות התחילה להתפתח מפצעים קטנים על כף הרגל, אך הוריו התעלמו מהן כיוון שחשבו שאלו שריטות שנגרמו לו בזמן ששיחק בחוץ.

לאט, החלו לגדול גושים קטנים סביב כף רגלו עד שהם כיסו את רגלו לחלוטין כאשר הגיע לגיל 12. הוריו, שעבדו במפעל בכפר בו הם גרים, לא יכלו להרשות לעצמם לשלם על הטיפול הרפואי עבור בנם ולכן מצבו החמיר עם השנים. במהלך הזמן, ת'ט נאלץ להפסיק ללכת לבית הספר כיוון שהתקשה ללכת למרחקים ארוכים, גם כאשר הצליח להגיע, הילדים היו צוחקים עליו ולכן נשר מבית הספר.

הגבר סבל מהמחלה במשך 21 שנים בלי לראות אף מומחה, עד שמספר אנשים מבני העדה השומרונית שמעו על המקרה והציעו לשלם עבור הטיפול. אשת העסקים, דנה ריי, נתנה למשפחתו 10 מיליון ריאל קמבודי (8,500 שקלים), עבור ההוצאות הרפואיות, ובעקבות התרומה ת'ט הלך לבית החולים בפעם הראשונה. 

לאחר ביצוע בדיקת דם, הרופאים גילו כי ת'ט סובל מפילאריאזיס בבלוטת הלימפה, מחלה טפילית הנגרמת כתוצאה מתולעים דמויי חוט. לדבריהם, המחלה נגרמה בעקבות עקיצת יתוש שהזדהמה עם השנים, שהיא אחת הגורמים המובילים לנכות בעולם, אך עדיין אין חיסון ידוע או תרופה למחלה.

לאחר שנודע לת'ט כי המחלה ממנה הוא סובל היא חשוכת מרפא, הוא התאכזב מאוד, אך עם זאת, הוא לא יכל שלא להודות לתורמים. "הידיעה שיש אנשים שדואגים לי, גורמת לי להרגיש מאושר. אני מוקיר להם תודה על הכסף שעזר לי ולמשפחתי לשלם על התרופות שהרופאים נתנו לי על מנת להקל על חיי", אמר ת'ט.