הארכיבישוף של ניו אורלינס, ארה"ב, שרף את המזבח שבכנסייה בעיר וביצע טקס גירוש שדים אחרי שנתפסו בתוכה כומר ושתי נערות ליווי שקיימו יחסים אינטימיים. הארכיבישוף, גרגורי איימונד, כינה את המעשה "שטני" וטען כי רק בעזרת שריפה הוא יוכל לטהר את המקום, אך הסיפור יותר מורכב מזה.

הכנסייה בניו אורלינס (צילום: רשתות חברתיות)
הכנסייה בניו אורלינס (צילום: רשתות חברתיות)

שני נערות הליווי מינדי דיקסון בת ה-41 ומליסה צ'אנג בת ה-23, ביצעו את המעשה עם הכומר טרוויס קלארק בן ה-31 בכנסיית סנט פיטר ופול הרומית הקתולית במהלך שעות הלילה המאוחרות. עובר אורח, בשם טום, הלך ליד הכנסייה והבחין באורות המבצבצים מהכנסייה. כשהסתכל, הוא ראה את שתי נערות הליווי לבושות מחוכי תחרה ומגפיים על עקבים, כשהן מקיימות יחסים אינטימיים עם הכומר, שהיה לבוש חלקית בבגדי תפקידו. בנוסף, עובר האורח העיד כי הוא ראה שהאירוע כלל צעצועי מין והוא תועד בצורה מלאה על ידי טלפון שעמד על חצובה. 

עובר האורח הגיש תלונה בפני המשטרה המקומית על השלישייה בגין צילומי פורנו עם כומר קתולי על מזבח הכנסייה. שתי הנשים מהאירוע מתעקשות כי טום, מגיש התלונה, הוא סוטה שהסתכל דרך חלונות הכנסייה על מנת לצפות בהן ואף כינו אותו "טום המציץ". צ'אנג ודיקסון טענו כי הן חפות מפשע כיוון ששני הצדדים היו מבוגרים ויחסי המין נעשו בדלתיים סגורות.

''ליידי וי'', מינדי דיקסון (צילום: רשתות חברתיות)
''ליידי וי'', מינדי דיקסון (צילום: רשתות חברתיות)

נערת הליווי, דיקסון, שקרויה "ליידי וי", הגיבה לידיעה בציוץ טוויטר של GIF בו אפשר לראות שטן אדום עם קרניים שרוקד בצורה מינית וכתבה: "זו ההצהרה הרשמית שלי". היא מתארת את עצמה בעמוד שלה כ"התגלמות חטא מעוצב להפליא" והיא הדגישה כי היא אינה מקיימת יחסי מין מלאים עם לקוחותיה. "אמרו לי שאני התמכרות, מחלה שאין לה תרופה. היופי של משכר – לגימה אינה מומלצת לבעלי לב חלש", כך כתבה בעמוד שלה. בנוסף, "ליידי וי" היא גם פעילה פוליטית הנאבקת למען זכויות עובדי המין בעמוד האינסטגרם שלה.
ההצהרה "הרשמית" של "ליידי וי"

נערת הליווי צ'אנג, מתארת את עצמה כ"אלילה סינית". במהלך השנה האחרונה, היא הציעה את שירותיה בכל רחבי ארה"ב, והיא כתבה בעמוד שלה: "למדתי את אומנות השליטה כבר שנים וזו התשוקה הגדולה ביותר שלי. היכולת לכופף גברים לרצוני ולהביא אותם על ברכיהם היא הכישרון שלי שבא לי באופן טבעי". לדבריה, היא גובה 350 דולר לשעה בעקבות המיומנות שלה. 

מליסה צ'אנג (צילום: רשתות חברתיות)
מליסה צ'אנג (צילום: רשתות חברתיות)

עד כתיבת שורות אלו, לא ידוע כיצד התרחש האירוע והאם הכומר הזמין את השתיים במיוחד עבורו מקצוות שונים של המדינה. כעת, שלושת המעורבים עצורים, אך עורך דינם, ברדלי פיליפס, טען בפני לעיתון Daily Mail הבריטי, כי הם לא אשמים. "כל הצדדים המעורבים היו מבוגרים והסכימו למעשה. כל מה שהתרחש היה בדלתיים סגורות, בשימוש רכוש פרטי וללא כל ביצוע עבירה פלילית", אמר פיליפס.

באשר לשריפת המזבח, הארכיבישוף אמר כי זו הדרך היחידה לטהר ולהחזיר את קדושת הכנסייה. "אני זועם ממעשיו של הכומר. כשהפרטים התבררו, שרפתי את המזבח על מנת לחדש ולכבד את המקום", אמר הארכיבישוף.