בני זוג שהתארסו לאחרונה רצו למצוא דרך מקורית לבשר לחבריהם ברשת החברתית על הבשורה המשמחת, אך כשהאישה עירבה את הכלב שלהם בהודעה – היא מיד התחרטה על כך. הסרטון הוויראלי, שהתפרסם תחילה באתר Reddit, קרע מצחוק את הצופים והשאיר אותם פעורי פה למר גורלה של הטבעת. 

הסרטון הקורע של ההכרזה (צילום: מתוך יוטיוב)

המדיה החברתית מאפשרת ליותר ויותר זוגות להיות יצירתיים באופן בו הם מכריזים על החדשות הגדולות בחייהם בסרטון או תמונה שהם מעלים לרשת. בסרטון המדובר, האישה גילתה כי הרעיון שלה להכרזה על ההצעה הפך לבעייתי. בסרטון אפשר לראות את שני הכלבים של הזוג, כאשר המאורסת הטרייה מנסה לגרום להם לעמוד זקוף. לבסוף, היא מצליחה לגרום לגולדן רטריבר שלהם לשתף פעולה לצורך צילומי הטבעת.

לאחר מכן, האישה הניחה בעדינות את טבעת האירוסין החדשה שלה על אפו של הכלב ומנסה לגרום לו להישאר יציב, כשברקע נשמע קולו של הארוס אומר לכלב "תישאר". לרוע המזל, קולו של הגבר גורם לכלב להתבלבל ולרגע לחשוב כי הטבעת היא חטיף טעים ומגרה. בשבריר שנייה, הכלב איבד את שיווי המשקל של הטבעת על אפו ואכל אותה במהירות. 

אחרי האירוע ההזוי, המצלמה נעה במהירות כלפי מטה, אחרי שהאישה נבהלה והבינה מה קרה. היא העלתה את הסרטון המצחיק לרשת וכתבה: "מה כבר יכול להשתבש אם אני אחשוף את טבעת האירוסין החדשה שלי?". הפוסט צבר אלפי צפיות ותגובות מצחיקות שהופתעו מהכרזת האירוסין שהשתבשה. אחד כתב: "בוא נעשה את הקטע שאנחנו נותנים לכלב שלנו חטיף, רק הפעם עם טבעת – אני בטוח שזה יעזור לו להתאמן". אחרים צחקו כי לכלב יש טעם יקר, ועוד רבים מהצופים, פשוט מחכים לסוף טוב, בתקווה שיתפרסם בסרטון הבא.