מסע ציד אימתני התנהל על ידי נמר אכזרי שתקף והרג, עד זמן כתיבת שורות אלו, כבר כשמונה בני אדם. הנמר השאיר את חלקי גופותיהם מושחתים ומפוזרים ביער האינדיאני במומבאי, הודו, אחרי שהתברר כי מדובר באותו נמר רוצח שמסתובב חופשי ברחבי העיירה חמבאדה שבמדינה. 

האדם הראשון שנהרג בידי הנמר, המכונה רג'ורה או RT-1, הוא מרוטי פנדור, בן ה-70 שהותקף בזמן שאסף עצים להסקה סמוך לביתו בפאתי הכפר חמבאדה. לאחר שהמבוגר לא שב חזרה אחרי שיצא לאסוף את העצים, יצאה משלחת חיפוש שמצאה את שרידי ראשו ופלג גופו העליון שהושחתו. שאר גופו היה חסר ולכן החשש הוא כי נאכל על ידי רג'ורה הרוצח. "הנמר טרף את רוב חלקי גופו של מרוטי במהלך הלילה", אישר מנהיג הכפר, מלש אטרם. 

בחקירה שנעשתה על מנת למצוא את הנמר, התגלה כי מדובר בנמר זכר, בן שמונה, שהואשם בסדרת מקרי רצח קטלניים מהשנתיים האחרונות. התקיפה הראשונה התרחשה בינואר של שנה שעברה, כאשר אישה צעירה נהרגה על ידי אותו הנמר בדיוק. אחד מחברי הפרלמנט החליט, לאחר המקרה האחרון שהתבצע, להוציא משלחת ציידים על מנת לתפוס אותו. הוא האמין כי משוטט ברחבי היערות ברובע צ'אנדרפור, בו שוכן הפארק הלאומי של הודו, ובו כ-175 נמרים. 

לוכדי חיות חמושים בחצי הרדמה, לא הצליחו עד כה ללכוד את הנמר, אחרי שנתפס במצלמות תנועה שהציבו בשטח, כך על פי עיתון TimesofIndia ההודי. "ברחבי היערות מסתובבות ארבע קבוצות לוכדים, אך מתוכם ישנם רק שניים מוסמכים לירי. פירוש הדבר הוא שלוקח יותר זמן לתפוס את הנמר", אמר אטרם. סוהר חיות בר מקומי, בנדו דוטרה, אמר: "החיה הזו מאוד אינטליגנטית, כך שהיא מזהה אפילו את מערך המלכודות. הוא אוכל את הטרף שלו רק לאחר רדת החשיכה והוא משתמש באינסטינקטים שלו בחוכמה רבה. אנשים הכפר כל כך מפחדים מהנמר, שהם נמצאים במצב של סגר לא רשמי".