חובב נחשים ידוע נתפס אחרי ששחרר בחופשיות 20 נחשי פיתון בורמזיים ענקיים ונתן להם להסתובב חופשי בביתו ביוטה. על פי הדיווחים, הוא שחרר גם ארנבים וחולדות ברחבי הבית על מנת שלנחשים תהיה סעודה עשירה במיוחד בזמן הסיור שלהם בביתו. 

מרטין "מרטי" בון, בן ה-64, הואשם בשני סעיפי התעללות בבעלי חיים וחיות מחמד אקזוטיות בעקבות המקרה. מהמשטרה נמסר כי עשרה מהנחשים, היו מעל -10 מטרים כל אחד, כאשר העשרה הנוספים היו מעט קצרים יותר. הבלש קן הנסן אמר לרשת החדשות ABC, כי יחד עם הזוחלים, המשטרה מצאה גם 585 חולדות ועוד 46 ארנבים שהסתובבו ברחבי הבית וכמעט נאכלו על ידי הנחשים. 

נחשי הפיתון הבורמזיים בביתו של בון  (צילום: רשתות חברתיות)
נחשי הפיתון הבורמזיים בביתו של בון (צילום: רשתות חברתיות)

הנסן הוסיף כי כל בעלי החיים נלכדו והועברו לבדיקה אצל וטרינר להמשך החקירה. הוא סיפר בתקשורת המקומית כי הריח הוא שמשך את תשומת הלב אל הבית של מרטי. "כמות הפסולת שמייצרים בעלי החיים, יצרה ריח מעניין סביב הבית שלו", הוסיף הנסן. בנוסף לכך, בארה"ב יש צורך בהיתר גידול נחשים בכמות כזו. בון טען כי הוא הגיש בקשה להיתר בשנת 2014, אך אחרי שנהג לקבל הודעות לגבי אישור ההיתר, שנפסקו בשנת 2017, הוא האמין כי ההיתר אושר. 

עכבר קטן בביתו של בון (צילום: רשתות חברתיות)
עכבר קטן בביתו של בון (צילום: רשתות חברתיות)

בנוסף לעבירה הפלילית בנוגע לנחשים, המשטרה דיווחה כי נמצאו בביתו של בון שני מכולות של כדורים אופיואידים, אקדח ו-2,000 דולר. הנסן אמר: "בון נעצר בגין מכירת חיות אקזוטיות, אני חושב שהחלק הראשון בטיפול בו היה לעצור את ההתעללות בנחשי הפיתון הבורמזיים שמכר באופן לא חוקי". בון נעצר על ידי המשטרה, אך נכון לכתיבת שורות אלו, הוא שוחרר בערבות והחקירה סביב הנושא עדיין נמשכת.