בחורה אמיצה שניסתה להציל נחש פיתון שכמעט נאכל על ידי החתולה שלה, הותקפה על ידי הנחש שהתפתל סביב רגלה הימנית וסירב לשחרר. הצעירה, שחיה בקווינסלנד, אוסטרליה, נאלצה לקרוא למשטרה המקומית על מנת להתמודד עם הנחש, שהיה באורך של כ-2.5 מטרים. 

תיעוד החילוץ של הנחש מרגלה של צעירה באוסטרליה (צילום: Queensland Police Service)

לפני כשבועיים, האישה עבדה במוסך שלה בשעות הערב, כשלפתע, היא ראתה שהחתולה שלה מתעניינת במשהו שזז מתחת לרכב שלה. כשהיא הבחינה שמדובר בנחש, חובבת הזוחלים ניסתה לעזור לו להימנע מהתקיפה של החתולה שלה, אך ככל הנראה הבהילה את הנחש יותר – והוא התלפף במהירות סביבה. אחרי שהנחש התכווץ על רגליה, הצעירה הזעיקה את הרשויות המקומיות על מנת שיעזרו לה לשחרר את האחיזה הבלתי מרפה של הפיתון.

ביום שישי האחרון, הועלה סרטון של האירוע בו השוטרים מחלצים את הבחורה מהאחיזה החזקה של הנחש. "הנחש עדיין כרוך סביב רגלה, אנו הולכים לנסות להסיר אותו", אפשר היה לשמוע את הקצינה אומרת ברקע. הצעירה סיפרה לשוטרים כי היא ניסתה להוריד את הנחש בעצמה – אך ללא הצלחה. "אם היה לי פה חבר או מישהו שהיה יכול לעזור לי היינו מתמודדים עם זה לבד, אני כל כך מצטערת שלא הצלחתי", היא התנצלה. 

בסרטון, ניתן לראות את השוטרת שהגיעה למקום, משחררת בעדינות את הנחש ומלפפת אותו החוצה מרגלה של הצעירה. אפשר היה לשמוע שהשוטרים הופתעו לגלות כי הנחש הוא נחש מהטבע ולא חיית המחמד שלה. לבסוף, כשהנחש כבר השתחרר, הבחורה האמיצה לקחה את הנחש והניחה אותו בחופשיות בשיחים שסמוך לביתה. היא הייתה נראית נינוחה לגמרי לאורך כל החילוץ המזעזע ולבסוף, גם דאגה לשלום הנחש ושחררה אותו חזרה אל הטבע. 

נחש פיתון, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
נחש פיתון, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

נחשי הפיתון, אינם נחשים ארסיים, אך הם הורגים את הטרף שלהם בעיקר בעזרת חנק. הם יכולים להגיע לאורך של כ-3.6 מטרים ומידות הגוף שלהם גדולות במיוחד מבין סוגי הנחשים הקיימים. הם לרוב חיים באזורים טרופיים בעלי צמחייה רבה, כמו דרום מזרח אסיה, אוסטרליה ואפריקה והם ידועים בתור הנחש הגדול ביותר שקיים בקווינסלנד.