בן 74, שהיה נחשב מת, הפתיע את משפחתו האבלה לאחר "שחזר לחיים", אחרי 24 שעות בתוך ארון קפוא. בלשוברמניה קומאר, הוכנס אל הארוך אחרי שאחיו הניח כי הוא מת בביתם בקנדהמפטי שבהודו. אך כאשר אחד מעובדי הקבורה הגיע לאסוף את הגופה – הוא הבחין כי קומאר עדיין חי וידיו רועדות, כך דיווח העיתון New Indian Express המקומי.

תיעוד גופו של קומאר בתוך הארון הקפוא

השוטרים דיווחו כי לאחרונה, קומאר אושפז בבית החולים במצב קשה, ולאחר ששוחרר לביתו, מצבו התדרדר. עובד הובלת הגופות, הגיע להכניס את גופו של המבוגר אחרי שאחיו הצעיר, סרוואנאן, דאג להביא את הארון לביתם, כשחשב שהוא מת. הארון שימש כקבורה זמנית של הגופה עד שיחלו הטקסים ביום שלמחרת. 

העובד, שמצא שהגופה "קמה לתחיה", סיפר לרשת החדשות NDTV כי קומאר הוחזק בתוך המקפיא במשך כל הלילה. "קיבלתי טלפון ממנהל הסוכנות שלי שנבהל והזעיק אותי מיד אל ביתם. כשהגעתי, המשפחה אמרה לי 'שהרוח לא עזבה את גופתו' ושאני צריך להוציא אותו מתוך הארון מהר", הוא תיאר את האירוע.

עובד הקבורה תיעד את הרגע בו הבחין במבוגר נושם נשימות קטנות בתוך הארון הקפוא. בסרטון ניתן לראות ראשו של קומאר מונח על כרית לבנה בעלת עיטורים, כשהוא לבוש בבגדיו האחרונים, חולצת פסים בצבעי כתום ולבן. בנוסף, אפשר לשמוע את העובד שואל ברקע: "היידים שלו זזות, איך זה הגיוני?".

לאחר מכן, המשפחה הזעיקה גם את המשטרה המקומית בסוראמנגלם, שהצילה את קומאר. המבוגר, שכבר האמינו כי הוא חלף מין העולם, הועבר במצב קשה אל בית החולים הכללי באזור, סאלם. השוטרים סיפרו לעיתונאים כי אחיו של קומאר סובל ממצב בריאותי נפשי מעורער, וככל הנראה, זו הסיבה שבגללה הוא הניח שאחיו מת. השוטר סיפר כי נרשם במשטרה מקרה של רשלנות וסיכון חיי אדם, אך הוא הוסיף כי המקרה עדיין בחקירה וכי לא נעשו מעצרים.