בני זוג מטקסס הואשמו ברצח ילדה בת 8, אחרי שהענישו אותה וגרמו לה לקפוץ בטרמפולינה בחצר ביתם, בחום של 37 מעלות ובמשך זמן רב כל כך – עד שהיא מתה מהתייבשות. דניאל ואשלי שוורץ, נעצרו על ידי משטרת אודסה המקומית בשבוע שעבר, אחרי האירוע המזעזע שגרם למותה של ג'יילין, בת השמונה, שנחשדה כבתם. 

ג'יילין, הילדה שמתה על הטרמפולינה (צילום: רשתות חברתיות)
ג'יילין, הילדה שמתה על הטרמפולינה (צילום: רשתות חברתיות)

מחקירת האירוע, באותו היום, ג'יילין לא הורשתה לאכול את ארוחת הבוקר, ולאחר מכן, בני הזוג הכריחו אותה לקפוץ בטרמפולינה מבלי לעצור, למשך תקופת זמן ארוכה. הם אפילו אמרו לה כי אם היא תפסיק לקפוץ, הם לא יתנו לה לשתות מים. עד כתיבת שורות אלו, לא ידוע עדיין מה הייתה הסיבה לעונש החמור שגרם למותה של הילדה הצעירה. 

במהלך החקירה, קיבלה משטרת אודסה את דוח נתיחת הגופה הסופי, בו צוין כי סיבת המוות היא התייבשות, אך אופי המוות הוא רצח. עוד התגלה, כי ג'יילין היא כלל לא בתה של הזוג האכזרי, וכי הוריה הביולוגים היו אלישה אנדרטון ודיוויד רת'פורד. בני המשפחה טוענים כי הזוג שוורץ היה האפוטרופוס של ג'יילין, כך על פי ערוץ החדשות המקומי בטקסס CBS7.

אנדרטה לזכרה של ג'יילין (צילום: רשתות חברתיות)
אנדרטה לזכרה של ג'יילין (צילום: רשתות חברתיות)

אמה, אנדרטון, כתבה ברשתות החברתיות כי היא ניסתה להגיע אל ג'יילין, אך היה מאוחר מידי. "כל מה שאני יכולה לחשוב עליו זה שהיא עוזבת את העולם הזה, מבלי לדעת כמה אהבתי אותה וכמה רציתי אותה", כתבה אנדרטון. היא הוסיפה כי בתה אהבה מאוד רכיבה על סוסים, החלה על הקרח ופעילויות חוץ נוספות. לאחר המעצר, הזוג שוורץ הובל למרכז אכיפת החוק במחוז אקטור עד תום ההליך המשפטי.