גבר אמריקאי בן 48, ירה באשתו למוות ולאחר הרצח פרסם בעמוד היוטיוב שלו סרטון מצמרר בו הוא מתנצל בפני בתם המשותפת. טרנט פסקל, שחי ביוסטון שבטקסס, ארה"ב, רצח ביום רביעי האחרון את אשתו סוואנה בת ה-30, שהייתה צעירה ממנו ב-18 שנה. לפני שהמשטרה הספיקה לתפוס אותו, הוא תיעד את עצמו מדבר כקורבן אל בתו הקטנה ואמר: "למה זה מגיע לי?"

הגבר שרצח את אשתו מודה ומתנצל בפני ילדיהם (צילום: מתוך יוטיוב)

ההערכה של המשטרה המקומית בטקסס היא שהגבר ירה בה אחרי שחזרה מיום עבודתה, ומיד נמלט מהמקום. בסרטון בן 4 דקות שהעלה הוא סיפר על מה שעשה ופתח באמירה: "אני מקליט את הסרטון הזה כדי שהבת שלי תדע שאני אוהב אותה ואני מצטער שעשיתי את זה. אני רוצה שתדעי שאני לא בחרתי בזה, זו אמא שלך בחרה בזה כיוון שהיא בוגדת בי כבר הרבה זמן". 

פסקל טען בווידאו שהקליט הוא סיפר כי שמע את אשתו סוואנה, יום לפני שרצח אותה, בזמן שיחת טלפון עם גבר אחר בה היא סיפרה לו כי היא חלמה שהם מקיימים יחסי מין. הוא הוסיף ואמר כי הוא ידע כל הזמן שהיא צעירה מידי בשבילו וכי לאורך כל מערכת היחסים שלהם הוא חשד כי היא תבגוד בו. "היא שיחקה בי כאילו אני טיפש. אמרתי לה לא להתעסק איתי ועם הרגשות שלי", אמר פסקל.

משפחת פסקל לפני הרצח האכזרי (צילום: רשתות חברתיות)
משפחת פסקל לפני הרצח האכזרי (צילום: רשתות חברתיות)

הבעל המשיך בפנייה אל בתו וסיפר לה: "עשיתי הכל בשביל מערכת היחסים הזו, מעולם לא עשיתי לאמא שלך שום דבר שיכל לפגוע בה. תמיד עשיתי מה שאני יכול". בהמשך הסרטון, אפשר היה לראות את פסקל מבולבל, לובש ומסיר את משקפיי הראייה שלו ומתלונן על כך שהשיער שלו לא מסודר כפי שצריך. לבסוף, פסקל הפסיק לפתע לדבר והחל להסתכל לצדדים. ההשערה היא שזה היה הרגע בו השוטרים הגיעו לקחת אותו למעצר.

על פי המשטרה המקומית, פסקל נעצר בעבר בגין אישומי גניבה רבים, אך אלימות לא נכללה בתיק הפלילי שלו. השכנים של השניים סיפרו כי הם מופתעים לגמרי מהרצח הנוראי, שכן, מעולם לא ראו את הזוג רב או מתווכח. לזוג היו שני ילדים, הבן מנישואיה הקודמים של סוואנה והבת משותפת לשניים.