קוף אכזרי ומסוכן, ששייך לאחת התושבות בעיירה קטנה בטנסי, ארה"ב, מסתובב חופשי ומשרה פחד על הנשים האחרות, שהותקפו על ידו פעם אחר פעם. התקיפה האחרונה של הקוף, על פי דיווחי המשטרה המקומית, התרחשה ביום חמישי האחרון, כאשר אישה התלוננה במשטרה על כך שקוף המחמד של שכנתה קפץ עליה וניסה לנשוך אותה כשהיא יצאה מרכבה אחרי שחזרה מעבודתה. 

אחד השוטרים שהגיעו למקום לחקור את דיווחה של התושבת שהותקפה, טען כי אכן ישנם סימנים של כפות הידיים של הקוף על שמשת הרכב. שכנה נוספת דיווחה כי הקוף זינק עליה כשיצאה מביתה לכיוון החנייה, אחרי שהותקפה היא ניסתה להרחיקו בעזרת מקל, אך הקוף חטף מידיה את המקל וברח חזרה לביתו. 

"דיברתי עם התושבים בשכונה והם בהחלט אישרו כי מדובר בבעיה רצינית שנמשכת כבר זמן רב", דיווח אחד השוטרים. ממשרד השריף של המחוז הוקינס, בו נמצאת העיירה, נמסר כי הקוף כלל לא חוקי לגידול ביתי וכי הוא יצר קשר עם סוכנות חיות הבר בטנסי (TWRA) על מנת לברר את הסוגיה. נציג הסוכנות, מאט קמרון, אמר כי חוקי ארה"ב בנוגע להחזקת בעלי חיים היא בעייתית. הוא סיפר כי קיים איסור ספציפי על זני קופים מסוימים שאותם אסור לגדל בתור חיות מחמד ביתיות. 

זני הקופים האסורים לגידול במדינה הם בבון, גורילה, אורנגאוטן, שימפנזה וגיבון, כך על פי רשת  החדשות NBC. זנים אלו מותרים להחזקה בגני חיות, קרקסים ומפיצים מורשים בלבד. בעבר דווח על תקיפות חמורות של קופים שגדלו כחיית מחמד ותקפו עוברי אורח או את בעליהם. בשנת 2011, קוף מקוק נשך נתח גדול מרגלה של בעליו ולאחר מכן תקף מספר שוטרים, לפני שירו בו למוות על מנת להגן על עצמם.