סרטון ויראלי הופץ בימים האחרונים ברחבי הרשת, בו מתרחש אירוע מצחיק שנראה כאילו הוא לקוח מקומדיה הזויה. בסרטון תועד גבר בזמן שהוא בורח דרך המרפסת מהבעל של המאהבת שלו, כשבדרך הוא מסתבך עם השכנה המבוגרת, שחשבה כי מדובר בפורץ והחלה להכות אותו במטאטא קש. עד כתיבת שורות אלו, מלבד השפה הספרדית המדוברת ברקע, לא ידוע היכן התרחשה הסצנה המסובכת, אך ברור שמדובר בסרטון שיגרום לכם להזיל כמה דמעות - מרוב מצחוק. 

הגבר שברח מהבעל של המאהבת - הסתבך עם השכנה (צילום: מתוך יוטיוב)

תחילה, אפשר לראות את הגבר, כשהוא לבוש תחתונים וגרביים בלבד, מטפס על חומת המרפסת ומתחיל לשלשל את עצמו במורד חבל לבן ארוך, העשוי ממספר בדים שחוברו יחד. מיד אחריו מגיח הבעל העצבני שהחל למשוך את החבל במטרה לתפוס את הגבר, וכמעט נפל בניסיון לעכב אותו. באותו הזמן, אפשר לראות את האישה משליכה את בגדיו של המאהב אל מעבר למרפסת, לא ברור אם בניסיון להכחיש או פשוט כדי שיהיו לו בגדים כשיגיע למטה. 

בזמן שהוא מתגלש את דרכו למטה, על החבל המאולתר, המאהב נתלה אל מול המרפסת של השכנה שגרה קומה אחת מתחת לזוג. האישה המבוגרת, שהאמינה כי מדובר בפורץ או גנב, החלה להכות את הגבר בעזרת מטאטא קש. כך,  באומץ ותושייה, המבוגרת הצליחה לעכב את הגבר, על אף שלא שכלל לא היה מדובר בפורץ. 

וכך, ברגע הכי דרמטי ומותח, הסרטון מסתיים. אחרי שהועלה לרשתות החברתיות וצבר אין ספור צפיות ותגובות, החלו להתעורר אצל הגולשים שאלות לגבי אמינותו. רבים טענו כי הסרטון מפוברק בעיקר מהסיבה שהחבל, שעליו בורח הגבר, עשוי מבדים שנקשרו יחד, דבר שלוקח זמן להכין, ולכן ייתכן ולא מדובר באירוע אמיתי. אם הסצנה הזו אמינה או לא? את זה כבר תחליטו בעצמכם.