כוכבת הרשת אלכסס מורגן, בת ה-24, הסתובבה ברחובות מיאמי, ארה"ב, כשהטלפון שלה מוסתר בכיס האחורי שלה, והמצלמה מבצבצת. מורגן, שידועה בעולם בזכות החלק האחורי השופע שלה, תפסה בזמן אמת בעדשת המצלמה שלה, גברים שנועצים מבט ובוחנים את הישבן שלה. כוכבת הרשת העלתה את הסרטון לעמוד האינסטגרם הפרטי שלה, בעל 4.1 מיליון עוקבים, והוא הפך לוויראלי בכל העולם. 

הסרטון הוויראלי של כוכבת הרשת - תזהרו לא לבהות

View this post on Instagram

A post shared by Alexas Morgan ❣️ (@alexas.morgan) on

בתחילת הסרטון היא הסבירה לצופים: "אני הולכת לבדוק כמה מבטים התחת שלי הולך לקבל". בהמשך, אפשר לראות לקט של סרטונים שהיא צילמה ואיחדה לכדי סרטון אחד, בהם נתפסו הגברים בוהים, דרך עדשת המצלמה. היא חולפת על פני גברים בבר, בסופרמרקט וסתם ברחוב. ברקע לסרטון, מורגן דיבבה את המחשבות של האנשים שבהו בישבנה הרחב והצליחה להצחיק את הצופים.

עד כה, הסרטון הוויראלי צבר כבר מאות אלפי צפיות והתגובות עליו לא איחרו להגיע. רבים שיבחו את הבחור האחרון בסרטון, שהתחבא בין עגלות הסופר ומשך את תשומת הלב יותר משאר הגברים הסקרנים. אם אחד כתב: "אני בוכה מרוב צחוק, האחרון כמעט שבר את הצוואר שלו כדי להסתכל", אחר הוסיף וכתב: "אנשים היו צרכים להסתובב 180 מעלות רק כדי לנעוץ את מבטם בתחת שלה".

הגברים שנלכדו בעדשת המצלמה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הגברים שנלכדו בעדשת המצלמה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כשאחד הצופים שאל מדוע היא צילמה את הסרטון, הכוכבת הסבירה כי היא עשתה את זה מתוך תעוזה וביטחון עצמי. הרבה מהגברים שצפו בסרטון, הבינו כי מדובר לא רק בבדיחה, אלא גם ראו את הזווית האחרת שהציגה בפניהם מורגן, מבלי ששמה לב. הם כתבו כי אולי היו מרגישים אחרת לגבי הסרטון אם היה מדובר באחותם הקטנה או בבת הזוג שלהם. עם התגלגלות הסרטון ברשת, מורגן בחרה דווקא להשאיר אותו בפן ההומוריסטי ואפילו המשיכה עם הבדיחה כשכתבה: "חלק מהגברים לא רק הסתכלו, הם אפילו התחילו ללכת אחרי".