13 נוסעות אוסטרליות הורדו בכוח ממטוס, אחרי שתינוק שרק נולד ננטש בשירותים של שדה התעופה הבינלאומי חמאד שבעיר דוחא, קטאר. בזמן שכל הנוסעים כבר על המטוס מחכים להמראה, אנשי האבטחה של שדה התעופה עלו למטוס והורו לכל הנשים הבוגרות לרדת מהמטוס – עד שימצא למי שייך התינוק. 

התקרית הלא נעימה קרתה בתחילת החודש, אך נחשפה רק בימים האחרונים, אחרי שנוסעות, שחוו את האירוע, דיווחו על כך לרשתות התקשורת האוסטרליות. בראיון לרשת ABC אחת הנשים סיפרה: "היינו 13 וכולנו נאלצנו לרדת. אפילו אם אחת שישבה לידי הייתה צריכה להשאיר את ילדיה על המטוס ולרדת יחד עם כולנו. אפילו קשישה עם לקות ראייה נלקחה בכוח מהמטוס". 

אישה אחרת סיפרה כי היא נלקחה לאמבולנס, שם נבדקה על ידי אחות מקומית. "הם לא הסבירו לי כלום. התבקשתי להוריד את המכנסיים שלי כדי שיוכלו לבדוק את איבר המין שלי. הסברתי לה שאני לא רוצה לעשות את זה, אך היא המשיכה להתעקש ולא אמרה דבר מלבד זה". הם תיארו כי אף אחד מאנשי שדה התעופה לא דיבר באנגלית ולכן היה להן קשה להתנהל בתוך הבלאגן שהתחולל. 

נוסעת אחרת, בשם קים מיילס בת ה-60, סיפרה כי היא הורדה מהמטוס ונלקחה לחניון חשוך. היא תיארה כי שלושה אמבולנסים חיכו שם לביצוע בדיקות רפואיות פולשניות בנשים שהיו באירוע, אך למזלה נמנעו ממנה הבדיקות בשל גילה. גם אישה מצרפת דיווחה אחרי המקרה כי היא נלקחה לבדיקות ואמרה: "זה היה מערך בדיקות מטריד ופוגעני. אף פעם לא חשבתי שזה יכול לקרות, בשם מקום בעולם". לבסוף, אחרי שהובהר כי אף אחת מהנשים היא לא האם של התינוק, הטיסה קיבלה אישור להמריא.

נמל התעופה הבינלאומי בקטאר, שהוא חלק מקבוצת Qatar Airways דיווח כי הפעוט נמצא נטוש בשירותים וכי בימים אלו הוא מקבל טיפול רפואי. "אנשי מקצוע מהתחום הביעו דאגה בפני פקידי הבריאות והרווחה של השדה ולכן הוחלט לנסות לאתר את האם לפני שתמריא משדה התעופה", כך נכתב בהצהרה הרשמית. עד כתיבת שורות אלו, אמו של התינוק טרם נמצאה.