זוג צעיר, שעבר לגור ביחד ללא אישור הורי האישה, נאלץ לשלם מחיר כבד אחרי שהם גילו זאת. "העונש" שקיבל הגבר תועד והועלה לרשתות החברתיות, שם נוצרה סערה סביבו, כאשר בסרטון שפורסם אפשר לראות את הגבר תלוי הפוך מרגליו. במשך חצי שעה, הוריה של זוגתו התעללו בו ואף גרמו לו לפגיעת ראש קשה.

גבר מאינדונזיה נתלה הפוך על ידי ההורים של זוגתו (צילום: מתוך פייסבוק)

מריו נטריטי, בן ה-23, שרצה לעבור לגור עם אהובתו הטרייה, דסיאנה בת ה-20, במחוז נוסא שבאינדונזיה, היה מוכן לעשות הכל כדי להיות איתה, אפילו במחיר של התעללות. כאשר הוריה של הצעירה גילו שהיא מתגוררת עם בן זוגה ללא האישור שלהם, הם אילצו את בתם לחזור לגור בבית המשפחה והחלו לתחקר את הגבר. על פי הדיווחים, באינדונזיה קיים מנהג על פיו חל איסור על זוג להתגורר יחד ללא קבלת אישור מההורים. 

בסרטון, שצילם השכן המודאג, אפשר לראות את נטריטי תלוי הפוך מרגליו על גדר עץ נמוכה, כאשר סביבו ישבו המשפחה עם חיילים מהצבא המקומי. במשך חצי שעה הצעיר היה תלוי בחוסר אונים, עד שנכנע ונפל על האדמה. אחרי שחזר לביתו הוא החל להתלונן על כאבים חמורים בראשו ופונה מיד לבית החולים. אמו של הגבר הצעיר, ט'וגו ג'ולי יולי, העלתה את סרטון ההתעללות בבנה לרשת ותיארה את המקרה כ-"התעללות לא אנושית".

אמו התראיינה בפני התקשורת המקומית ואמרה: "בכיתי אחרי שראיתי איך התנהגו לבן שלי כמו אל חיות. לא רק שהוא נתלה הפוך, ההורים של דסיאנה גם סטרו לו כמה פעמים. אני אלחם על כך שהם ישלמו על מה שעשו לבן שלי, הוא לא עבריין שצריך לתלות ולענות אותו כמו מופע לציבור". אמו של נטריטי, היא שדיווחה למשטרה על האירוע וסיפקה עבורם את העדות המצולמת. מפקד משטרת דרום מערב סומבה שבמדינה, סגן המפכ"ל ג'וזף מנדגי, אמר כי המשטרה חוקרת בימים אלו את האירוע וכי הם עתידים להגיע אל בית החברה על מנת לחקור את הוריה. לדבריו, המשטרה עובדת כעת על השגת העדויות של הנוכחים במקרה.