בת 13, נוצרייה מפקיסטן, נחטפה על ידי גבר, בן 44, שאילץ אותה להתחתן איתו ואף גרם לה להתאסלם. לפני שבועיים, ארזו רג'ה נעלמה מביתה, אך אותרה יומיים לאחר מכן, כאשר גבר שטען שהוא בעלה החזיר אותה לישוב מגוריה עם תעודת הנישואין שלהם ומנע ממנה לפגוש את משפחתה. בנוסף, הוא טען כי הם נישאו ,והצעירה, היא למעשה נערה בת 18 שהמירה את דתה עבורו. 

אמה של ארזו מחוץ לבית המשפט, לאחר שלא הורשתה להיכנס

אחרי שהצעירה חזרה אל ביתה, משפחתה הכריחה את השניים לגשת אל בית המשפט המקומי על מנת לבחון את הנישואין ביניהם. בבית המשפט נטען על ידי הגבר כי רג'ה התאסלמה והתחתנה איתו מרצונה החופשי, אך משפחתה סיפרו כי היא נחטפה על הגבר מביתם, אחרי שהוריה יצאו לעבודה. על פי הדיווחים, במהלך הדיון, רג'ה הצעירה ניסתה לרוץ אל אמה, אך הגבר החזיק אותה חזק בזרועה על מנת למנוע ממנה לקום אל משפחתה, שחיכתה בחוץ ולא הורשתה להיכנס אל הדיון. 

הטענה הייתה כי במהלך היומיים שנעדרה, הגבר לקח את רג'ה אל קבוצה נוצרית שאחראית על סיוע משפטי בתחום, בשם CLAAS, ודרכם השיג את תעודת הנישואין והחליף את שמה לארזו פטימה. בנוסף, הגבר טען בבית המשפט כי הצעירה היא בת 18 ולכן היא יכולה להחליט להתחתן על דעת עצמה ולהמיר את דתה, ללא צורך באישור הוריה. על אף הטענה, הוריה דאגו להביא אל בית המשפט את תעודת הלידה שלה, בה נכתב בפירוש כי הצעירה בת 13 בלבד. ככל הנראה, רג'ה פחדה מהגבר שאליו נישאה, ולכן היא בחרה לא לדבר כלל בבית המשפט.

ראיון עם אמה של רג'ה, הצעירה שנחטפה והורחקה ממשפחתה 

מנהל הארגון CLAAS בבריטניה, נסיר סעיד, אמר: "לעיתים קרובות מאיימים על נערות צעירות למסור עדויות בבית המשפט, לפיהן התחתנו מרצונן החופשי. זהו עניין רגיש אצל הנוצרים הפקיסטנים, אך לצערי הכל נופל בגלל הפוליטיקה ורשויות החוק". לאחר מכן הוא אמר לאתר החדשות Daily Mail : "זה עצוב כיוון שהמשטרה ובתי המשפט בפקיסטן לא מכבדים את החוקים של הנצרות. כמו כן, גם את הסטנדרטים הבינלאומיים, שממשיכים להתעלם מהחוק, במיוחד בתביעות המרת דת ונישואין בכפייה". 

על פי הנתונים, כ-21 אחוזים מהנערות בפקיסטן מתחתנות לפני גיל 18 כיוון שהמנהגים המסורתיים וההשקפות הדתיות גורמים לכך שמשפחות מסוימות מאמינות בכך שבנותיהן צריכות להתחתן "ברגע שיגיעו לבגרותן", כלומר, יקבלו וסת. סיבה נוספת לכך היא רמת ההשכלה הנמוכה במדינה. בשנת 2017, ממשלת פקיסטן ניסתה למנוע נישואים לפני גיל 18, זאת, על ידי הטלת עונשי מאסר של עשר שנים לעוברים על החוק.