המשטרה בספרד עצרה אתמול (ראשון) גבר שזוהה בזמן שזרק ראש כרות לפח המחזור ברחובות העיר הואלבה, שנמצאת בסמוך לגבול ספרד עם פורטוגל. תחילה, עוברי האורח ברחוב, שראו את הראש מבצבץ מהתיק של הגבר, חשבו כי מדובר במסכה או בתעלול חולני של ליל כל הקודשים. אך לבסוף, התגלה להם כי הראש אמיתי והם הזעיקו במהירות את המשטרה המקומית על מנת להבין -  מה בדיוק קרה שם? צפו בתיעוד המשטרה המקומית בזירת הפשע:

על פי הדיווחים, הגבר הסתובב עם הראש בתוך תיק הצד שלו מבלי לנסות להסתיר אותו. מספר עוברי אורח אף העידו כי הבחור נצפה כשהוציא את הראש מהתיק והציג אותו למספר אנשים שהלכו ברחוב, כולל ילדים קטנים. כאשר התברר כי מדובר בראש של אדם אמיתי, השוטרים הגיעו איתרו את ביתו של החשוד ונסעו אליו במטרה לבצע את המעצר. 

כשהשוטרים הגיעו לביתו בסביבות השעה 21:00, הם גילו את גופתו של ההרוג, חסר הראש, שהיה ככל הנראה חברו של הרוצח. הנרצח, היה בשנות ה-50 לחייו ושמו, ושם החשוד ברצח, לא נמסרו טרם נמסרו לתקשורת, וכמו כן, השוטרים מצאו בפח המחזור את הראש וגם הוא נלקח לבדיקה פתולוגית. עד כתיבת שורות אלו, לא הגיעה התגובה הרשמית של המשטרה המקומית לממצא המזעזע. בנוסף, בית המשפט בהולבה הורה למעורבים בחקירה שלא לדבר על הדברים בשלבי החקירה הראשונית