אישה בהיריון חשודה ברצח חמותה, אחרי שהואשמה על ידה בכך שבגדה בבעלה עם אביו. על פי דיווחי המשטרה המקומית בגוטה שבהודו, ניקיטה אגראוול, בת ה-29, הכתה למוות את אמו של בעלה, בעזרת מוט ברזל ולאחר מכן, ככל הנראה ניסתה לשרוף את הגופה על מנת להעלים את הראיות לרצח המזעזע. השוטרים סבורים כי הרצח התבצע לאחר שאם הבעל, בת ה-52 האשימה את אגראוול ברומן עם החותן שלה,שלטענתה, גם הכניס את הצעירה להיריון. 

אחרי שהתפתח ריב סוער בין שני הנשים, בעלה של החשודה ברצח חזר במהירות אל ביתם אחרי ששמע מאביו על המריבה ביניהן. כאשר הבעל הגיעה אל הבית, הוא נאלץ לטפס על סולם על מנת להיכנס אליו, לאחר שאשתו אמרה לו שהיא נעולה בחדר השינה שלהם. אחרי שטיפס על מנת להיכנס אל ביתו, הבעל נכנס אל החדר וראה את אמו מוטלת על הרצפה, שרופה למחצה בתוך שלולית דם.

ניקיטה אגראוול, הרוצחת  (צילום: רשתות חברתיות)
ניקיטה אגראוול, הרוצחת (צילום: רשתות חברתיות)

בסמוך לגופתה של אמו, הבעל מצא את מוט הברזל, שהיה מונח בסמוך לאשתו שישבה בחדר השינה ואמרה שוב ושוב: "לא הרגתי אותה, זו לא אני". על פי הדיווחים בערות התקשורת המקומי Ahmedabad, ההשערה היא כי אגראוול היכתה את חמותה בראשה עד שהגולגולת שלה התנפצה. לדברי המשפחה, שתי הנשים מעולם לא הסתדרו והיו בריב מאז שהאגראוול התחתנה עם בנה של הנרצחת בינואר האחרון. 

אחרי שהבעל הגיע לזירת הפשע, הוא הזעיק את המשטרה המקומית שעצרה את אשתו, שהייתה בחודש הרביעי להריונה. כעת, על פי בית המשפט היא מואשמת ברצח, כך מדווח העיתון Times of India. בנוסף לכך, הגופה פונתה ונשלחה לחקירה, כמו גם כלי הרצח והסדינים שהוכתמו בדם ונמצאו בזירה.