מאז שהחל הסגר בעולם בעקבות נגיף הקורונה, בני הזוג המאורסים שהו במדינות שונות ולכן לא הצליחו להיפגש. השבוע, כעשרה חודשים אחרי שלא נפגשו, השניים קיימו את החתונה שלהם, לראשונה בעולם, דרך אפליקציית הזום. סקוט מרמון, בן ה-32 מניו יורק, ואוגוסטינה מונטיפיורי, בת ה-28 מארגנטינה, הכירו כבר בשנת 2017 בארה"ב, אך כאשר החלה תקופת הקורונה, אוגוסטינה  חזרה אל משפחתה בארגנטינה ומאז הם לא יכלו להיפגש. צפו בחתונת הזום של הזוג מרמון ומונטיפיורי:

View this post on Instagram

A post shared by Agus Vidal (@agus.vidal) on

בחודש ינואר האחרון, קצת לפני שהתחילה התקופה הזויה ביותר של השנים האחרונות, מרמון הציע נישואין לבת זוגו ותכנן לעבור לגור יחד איתה בבאונוס איירס, בירתה של ארגנטינה. אך לפני שהספיק, גבולות השמיים נסגרו ומרמון נאלץ להישאר רחוק מאהובתו. בני הזוג לא הצליחו להשיג אישור על מנת לטוס להיפגש, כיוון שלא היו נשואים עדיין, לכן הם החליטו להינשא באמצעות שיחת וידאו בטקס שנערך 19 שעות. 

מרמון ומונטיפיורי עבדו קשה ולבסוף, הצליחו להשיג אישור לנישואין מרחוק, הם קיבלו את הרישיון מטעם מדינת יוטה וקיימו טקס חתונה מלא כשהם במרחק של מאות קילומטרים אחד מהשני. בראיון עם הכלה הטרייה היא סיפרה: "הכרנו דרך חבר משותף של המשפחה, שארגן ארוחת ערב והפגיש בינינו", והוסיפה: "מצאתי את בן זוגי, חבר שלי, אהובי, אני רוצה לעשות הכל כדי לגרום לך להיות מאושר, ועכשיו אנחנו סוף כל סוף מתחתנים". 

אוגוסטינה מונטיפיורי, הכלה התחתנה בזום (צילום: רשתות חברתיות)
אוגוסטינה מונטיפיורי, הכלה התחתנה בזום (צילום: רשתות חברתיות)

השניים סיפרו בראיון כי הם ניסו להסביר לחברות התעופה שמרמון רוצה לטוס לארגנטינה על מנת להתחתן ולהישאר שם, אך הם המשיכו להתעקש שאסור לטוס בין מדינות אם השניים טרם נשואים. "כל פעם ששאלנו התשובה תמיד הייתה שלילית ונאמר לנו שסקוט לא יוכל להיכנס למדינה", אמרה מונטיפיורי. אך לבסוף, אחרי חודשים ארוכים שחיכו להינשא, הם הצליחו להשיג אישור לנישואים וירטואליים וקיימו את הטקס דרך אפליקציית הזום. 

מרמון ומונטיפיורי, הזוג שהתחתן בזום (צילום: רשתות חברתיות)
מרמון ומונטיפיורי, הזוג שהתחתן בזום (צילום: רשתות חברתיות)

לטובת החתונה הוזמנו כל האורחים, מונטיפיורי לבשה שמלת כלה מסורתית והחתן לבש חליפה שתתאים לאירוע. האירוע היה חגיגי וחדשני ,וכעת, אחרי חודשים ארוכים, מרמון יוכל להגיש ויזה שתאפשר לו לטוס לפגוש את אהובתו ולהתאחד עם אשתו הטרייה. נכון לכתיבת שורות אלו, בני הזוג מתכננים לקיים את אירוע החתונה האמיתית בחודש מאי בשנת 2021.