בעקבות מגפת הקורונה, הבחירות בכל המקומות עולם נערכות דרך הצבעה בדואר על מנת למנוע התקהלויות. אך שהפעם, המועמד מצפון דקוטה, ארה"ב, נדבק במהלך הבחירות בנגיף הקורונה ומת, לפני שנספרו הקולות והוכרז עליו כעל המנצח בבחירות לבית המחוקקים המדינתי, מטעם המפלגה הרפובליקנית. צפו בקמפיין הבחירות של דיוויד אנדאל ושותפו הנבחר:

דיוויד אנדאל, המועמד הנבחר, אובחן כחיובי לנגיף ולאחר מספר ימים של אשפוז מת, כשהוא בן 55 במותו. עם זאת, כאשר נספרו הקולות, נבחרו שני מועמדים לקחת חלק במפלגה הרפובליקנית, בראשה עומד דונאלד טראמפ. המועמדים שנבחרו הם דייב נהרינג ודיוויד אנדאל, שמת עוד לפני שהספיק למלא את הכיסא, וזכה ל-36 אחוזים מהקולות. 

הבחירות לתפקיד החלו עוד לפני שאנדאל חלה, אך ההצבעה נמשכה גם לאחר מותו, כיוון שההצבעה הייתה מוקדמת ולא ניתן היה לשנות את מאזן הקולות לאחר שנפתחו הקלפיות. לטענת הגורמים המקומיים, כשליש מהמצביעים בדואר כבר הצביעו עוד לפני שהמועמד מת כתוצאה מהנגיף. בהצהרה שפרסם היועץ המשפטי לממשלה של צפון דקוטה, ווין סטנהיים, נאמר: "יש לספור את ההצבעות למועמד המנוח כרגיל ובמידה וייבחר, הממשלה תאלץ למצוא לו מחליף". 

הפוסט שפורסם על ידי משפחתו של אנדאל, אחרי שמת מנגיף הקורונה:

בנוסף לכך, סטנהיים אמר כי ישנה אפשרות, במקום להצביע למועמד המועדף, להצביע למפלגה אותה הוא מצייג – במקרה הזה מדובר במפלגה הרפובליקנית. בימים אלו, התפקיד למציאת המחליף של אנדאל הוטל על המפלגה אליה הוא משתייך, שתרכיב ועדה מיוחדת ובמידת הצורך גם תקיים בחירות מחדש. אמו של אנדאל, פאטי, התראיינה לעיתון המקומי Bismarck Tribune וסיפרה כי היא אינה יודעת איך בנה נדבק בנגיף, שכן הוא נזהר מאוד מהתקהלויות בזמן המגיפה עקב הסיכון הרפואי שהוא היה נמצא בו. בנוסף היא אמרה: "הוא אהב את המחוז והמדינה שלו והיו לו שאיפות ורצונות לעשות דברים טובים יותר, בעיקר בתחומי החקלאות. הוא תכנן עתיד עבור החקלאים ועובדי תעשיית הפחם. הוא רצה לעשות כל כך הרבה דברים וציפה להיבחר בקוצר רוח".