גולשים מכל העולם התרשמו מאוד אחרי שמשתמשת טיקטוק העלתה סרטון בו היא חשפה כיצד הצליחה לגלות שבן זוגה בוגד בה. בסרטון של סינדי קינש, שהועלה לרשת בתחילת השבוע, צפו למעלה מ-1.7 מיליון אנשים והוא הפך לוויראלי ברשתות החברתיות. אז איך היא גילתה זאת? צפו בסרטון הטיקטוק של קינש: 

@sydneykinsch

check the reflection in your boyfriend’s sunnies ladies ✨ ##fyp

♬ original sound - Mandy Patinkin and Kathryn G

קינש העלתה תמונה שחבר שלה שלח לה בעבר לעמוד הטיקטוק שלה, בזמן שהשתמשה במסך ירוק וכך היא הצליחה להקרין את התמונה ולהופיע על המסך כאשר היא ברקע. תחילה, רואים תמונה שגרתית למדי של בן זוגה לשעבר יושב במכוניתו כשהוא מרכיב משקפי שמש. בשניות הראשונות של הסרטון אפשר לראות רק את עדשה שמאל של הגבר, בעוד קינש הסתירה עם ראשה את העדשה השנייה, שחשפה את כל האמת. 

כאשר קינש הזיזה את ראשה, אפשר היה לראות את העדשה השנייה של משקפי השמש דרכה השתקפה תמונה ברורה של רגליים של בחורה אחרת שישבה לצידו. כך, הצעירה הבינה שבן זוגה מבלה בזמן הזה עם בחורה אחרת, אך התמונה ששלח הסגירה אותו. על הסרטון קינש כתבה: "תבדקי את ההשתקפות ממשקפי השמש של חבר שלך". 

השקפות הבחורה במשקפיי בן הזוג  (צילום: צילום מסך טיקטוק)
השקפות הבחורה במשקפיי בן הזוג (צילום: צילום מסך טיקטוק)

בתגובות על הסרטון קינש הסבירה כי אחרי המקרה, היא הצליחה לגלות כי בן זוגה בגד בה כחודש לפני שגילתה דרך התמונה שעוררה את חשדותיה. היא סיפרה כי אחרי התמונה הוא שלחה לה הודעה חשודה דרך אפליקציית הסנאפצ'אט, אחריה היא התקשרה אליה לנסות להבין את ההודעה, אך בן הזוג טען כי הוא לא יודע במה מדובר. תחילה, הוא הכחיש ואמר כי מדובר בחברים משותפים של הזוג ששלחו את ההודעה, אך שבוע לאחר מכן התגלו פרטים נוספים שחשפו כי הוא בגד בה - עם לא פחות מחמש נשים שונות.

הסרטון סחף אחריו מאות אלפי תגובות מהן התברר כי הרבה מהנשים הזדהו עם קינש ואף סיפרו כיצד הצליחו בעצמן לגלות על הבגידה של בן זוגן. אחת כתבה: "ככה גם אני תפסתי את בן הזוג שלי. דרך השתקפות בחלון". אחרת הוסיפה: " הלגיטימיות המוזרה הזו קרתה גם לי! האקס שלי צילם תמונת סלפי וראיתי את הבחורה דרך משקפיי השמש שלו". התגובות האחרות העל הסרטון התרשמו מאוד מחדות ההבחנה של קינש, ואחת הגולשות כתבה: "את כמו בלש! את יודעת למה הוא משתמש במשקפי שמש מבריקות? כי הוא לא מאוד מבריק".