נהגי המשלוחים בבריטניה זכו לימים מצחיקים ומוזרים בעבודה, אחרי שכאשר הם הגיעו אל היעד, חיכתה לכל אחד מהם הפתעה הזויה מהלקוחות. וודי וקלייני, צמד הקומיקאים, החליטו לאתגר את השליחים שלהם במשימות מצחיקות ואם הם יעמדו בהן – כל אחד מהם יזכה בטיפ של 500 ליש"ט (2,200 שקלים). סדרת הסרטונים הועלתה לעמוד הטיקטוק הוויראלי שלהם, בעל 3.7 מיליון עוקבים, והצליחה לשבור את הרשת. צפו באתגר הראשון של השליחים:

@woodyandkleiny

We left a note for our Delivery Driver that if he could land the ball in the cup he'd win £500 cash... Priceless Reaction 😢🙏❤️ ##spreadlove

♬ original sound - woodyandkleiny

בסרטון הראשון אפשר לראות את השליח, דרך מצלמות אבטחה במעגל סגור של הבית, כאשר הוא מתקרב אל הבית ולפתע מבחין בפתק. על הפתק שהם הניחו בכניסה נכתבו הוראות המשימה והוסבר לו כי אם הוא יעמוד באתגר, הוא יזכה בטיפ המיוחל. אחרי שהבין מה המשימה – השליח נכנס לעניינים. הוא לקח את כדור הפינג פונג שהונח על השולחן והחל לנסות לקלוע אותו אל הכדור שהייתה לצידו. בעוד צמד הקומיקאים עומדים ומסתכלים בצפייה מרחוק, השליח ניסה לקלוע לכוס פעמיים ללא הצלחה. בפעם השלישית, השליח הצליח לקלוע ולזכות בכל הקופה. צפו באתגר השני של השליחים:

@woodyandkleiny

This will warm your HEART! 🙏We left a note for the delivery driver saying that if he could land a bottle flip we’d give him £100... 🙏❤️ ##spreadlove

♬ original sound - woodyandkleiny

אחרי שהשליח הצליח לקלוע, אפשר היה לראות את וודי וקלייני מתרגשים מהזכייה, הם פרצו בצרחות מפתח הבית ויחד הם רקדו וחגגו את הניצחון. בנוסף לכך, השניים גם צילמו סרטון נוסף בו הם אתגרו את שליח הפיצה שלהם תמורת 100 ליש"ט (450 שקלים). הם השאירו על השולחן בכניסה בקבוק מלא עד החצי, וביקשו מהשליח לנסות לסובב את הבקבוק באוויר ולנסות לגרום לו לעמוד על השולחן. כבר בניסיון השני השליח הצליח לעמוד במשימה וזכה בכסף. 

הסרטונים שהועלו צברו למעלה מ-10 מיליון צפיות ומאות אלפי תגובות של אנשים, שכבר מחכים לאתגר הבא. אחד כתב: "זה הדבר הכי טוב שראיתי, הייתה לי דמעה קטנה של אושר". אחר הוסיף: "אלו סוג הדברים שאני חי עבורם".  אחד הגולשים כתב: "אני מרגיש שזה כל כך משפיל", אך מיד הסתייג והוסיף: "אבל אני רואה שכולם אוהבים את זה, אז אולי אני טועה".