סוף כל סוף, אחרי ארבע שנים, כלבים ישובו אל הבית הלבן אחרי שג'ו ביידן יושבע ויהפוך לנשיא ה-46 של ארה"ב בינואר 2021. הכלבים צ'אמפ ומייג'ור, כלבים מסוג רועה גרמני, יכנסו לבית הלבן יחד עם הנשיא הנבחר ומשפחתו, שלאורך כל קמפיין הבחירות קראו למצביעים: "בואו נחזיר את הכלבים לבית הלבן". אז מי הם הכלבים הראשונים של ארה"ב? הכירו את החברים על ארבע החדשים שיכנסו למשכן הנשיא:

View this post on Instagram

A post shared by Dr. Jill Biden (@drbiden) on

לפני שהנשיא ה-44 של ארה"ב, ברק אובמה, נבחר לתפקיד, הוא הבטיח לשתי בנותיו כי במידה וייבחר הוא יקנה להן כלב. את אותה ההבטחה הבטיח ביידן לאשתו, ג'יל – וקיים. בשנת 2008, אחרי שאובמה נבחר לתפקיד וביידן לסגנו, הוא רכש עבור אשתו את צ'אמפ, שקיבל את שמו מנכדותיו. לאורך השנים, צ'אמפ התגורר עם ביידן ומשפחתו במעון המשנה לנשיא, במהלך כהונתו של ביידן כסגן הנשיא. באותה התקופה, ביידן ספג ביקורת קשה על כך שבחר לקנות את הכלב ולא להציל אחד, אך מאוחר יותר, הוא וג'יל החליטו לאמץ את כלבם השני, מייג'ור, שנלקח מהעמותה ההומאנית של דלאוור בשנת 2018. חלק מקמפיין הבחירות של ביידן שקורא - "הכניסו כלבים לבית הלבן":

View this post on Instagram

A post shared by Joe Biden (@joebiden) on

אחרי שביידן אימץ את כלבו השני, הוא כתב בהצהרה: "אנו שמחים כל כך לקבל את מייג'ור למשפחת ביידן, ואנו אסירי תודה בפני העמותה על עבודתם במציאת בתים עבור אן ספור בעלי חיים". פרט נוסף שלא ידעתם, הוא שמייג'ור עומד לשבור שיא אישי, אחרי שיהפוך לכלב ההצלה הראשון שחי אי פעם בבית לבן. לדברי מרכז ההצלה בדלאוור, DHA, מייג'ור היה חלק מהמלטה של כלבים מסוג רועה גרמני שהגיעו אל העמותה אחרי שננטשו. "לאחר שפרסמנו עליהם בפייסבוק, ג'ו ביידן החליט להושיט מיד את ידו – ומשם השאר היסטוריה", נכתב על ידי DHA. 

View this post on Instagram

A post shared by Joe Biden (@joebiden) on

צ'אמפ ומייג'ור הפכו לחלק בלתי נפרד ממשפחת ביידן וממסע הבחירות של הנשיא הנבחר. שני הכלבים הופיעו לאורך כל הדרך בעמודי הרשתות החברתיות של ביידן ואף שימשו כיכבו לצידו בסרטוני הקמפיין שערך לפני שנבחר. עכשיו, אחרי ארבע שנים בהן לא נשמעו נביחות ברחבי הבית הלבן, ביידן מתרגש להחזיר את החברים על ארבע אל משכן הנשיא. לפני כהונתו של הנשיא לשעבר, דונאלד טראמפ, הנשיא ברק אובמה החזיק שני כלבי מים פורטוגזיים. לקודמו, ג'ורג' בוש היה כלב מסוג טרייר סקוטי ולביל קלינטון היה גולדן רטריבר בשם באדי. 

לסגנית הנשיא הנוכחית, קמלה האריס, אין כלב. אך עם זאת, היא ידועה כאוהבת חיות וכלבים בעיקר. בעבר, האריס העלתה לעמוד הטוויטר שלה תמונות של כלבים וכתבה: "כלבים תמיד מוזמנים למשרד הסנאט שלי".