בני זוג, שחיים כבר שבע שנים יחד, נוהגים לקיים את יחסי המין ביניהם, אל מול קהל של צופים ברשת ומשמשים כמו כוכבי פורנו עבור המעריצים שלהם, שנוהגים שלצפות בהם באופן קבוע. מיסטי וג'יימס מאמינים כי הקלטת יחסי המין ביניהם יכולה לחזק את מערכת היחסים שלהם ואף טענו כי בעקבות הצפיות הם למדו כיצד להשתפר וסיפרו כי המצלמה עזרה להם לגלות אחד את השנייה. 

בראיון שערכו עם העיתון הבריטי Daily Star, הזוג האמריקאי שיתף על החוויה ועל התגובות שהם מקבלים. "צילום יחסי המין בנינו פתח בפנינו את היכולת לנסות דברים חדשים יחד, המיניות שלנו בעקבות הצילום היא הרבה יותר טובה משהייתה אי פעם ואנו זוכים ללמוד על עצמינו דרך העיניים של הצופים", סיפר ג'יימס. 

הזוג מיסטי וג'יימס (צילום: רשתות חברתיות)
הזוג מיסטי וג'יימס (צילום: רשתות חברתיות)

עם זאת, מחוץ למצלמה, השניים מקיימים אורח חיים די שגרתי ומעדיפים שלא לחשוף את בני משפחותיהם לסרטונים שלהם. "לרוב אנחנו לא מספרים למכרים שלנו כשאנחנו משדרים את הסרטונים. אנחנו עושים זאת מתוך כבוד לאמונה שלהם כיוון שהבנו שאנחנו חושבים שונה ואנחנו לא רוצים לפגוע בהם", אמרה מיסטי והוסיפה: "לכולנו יש את האמונות הייחודיות לנו ובגלל שהרבה פעמים אנשים לא מקבלים את השגרה שלנו, אנחנו לא רוצים לשפוט את משפחותינו כפי ששופטים אותנו". 

השניים סיפרו כי הרבה מהמעשים האינטימיים שלהם בחדר המיטות התגלו בעקבות בקשות או הערות של המעריצים. בנוסף, בני הזוג נהנים להתאים את ההופעות הארוטיות שלהם לפי הצופים בכל סרטון, כך הם יכולים להתאים את הביצועים שלהם במיטה לדרישות הקהל. ג'יימס אפילו גילה: "אנחנו לפעמים גם מבצעים מופעים פרטיים עם צופה אחד או כמות מוגבלת בלבד. "יש אנשים שמעדיפים רק הלבשה תחתונה ללא עירום, בעוד שאחרים מעדיפים מעשים מפורטים יותר", הם העידו. לבסוף, הם סיכמו כי על פי ההגדרה שלהם, הם זוג שגרתי שמבצע סרטוני פורנו כל יום – ופשוט נהנה מזה.