בעקבות מאבק מטופש על איכות המזון שהאם הזמינה לחברתה השכנה דרך אפליקציית הזמנת אוכל, החלה מהומה גדולה שגרמה לה לירות בבתה בת השנה. האירוע ההזוי, שהתרחש בדטרויט, ארה"ב, קרה אחרי שהאם, שהזמינה את האוכל, כעסה על שכנתה על כך שהיא לא אכלה ממנו למעלה מחצי שעה והאוכל התקרר. האם הזועמת, שהייתה בעלת אקדח ללא רישיון, החלה לירות לכל עבר ופגעה בטעות בבתה התינוקת. 

על פי הדיווחים ברשת התקשורת FOX2, השכנה שהתארחה אצל חברתה לא הייתה מרוצה מהאוכל שהיא הזמינה עבורה והחל להתפתח ויכוח בין השתיים. בשלב מסוים השכנה הניפה פטיש באוויר בצורה מאיימת, והאם שהתעצבנה מהסיטואציה החל לירות באוויר במטרה לאיים בחזרה על שכנתה. באותו הזמן, הפעוטה ישבה בתוך רכב, שחנה בסמוך למקרה, ובמהלך הפגנת הכוח של אמה היא נפגעה מכדור תועה.

דניה דניאלס, עדה שגרה בשכונה, סיפרה: "ראיתי מרחוק את האמא מסתערת מביתה כשהיא החלה לתקוף את השכנה". לאחר מכן היא הוסיפה כי היא שמעה את האם צועקת: "אני אשתמש באקדח שלי" בדרך מאיימת. בנוסף, היא סיפרה כי הארוס שלה ניסה להתקרב אל השכנות במטרה להפריד את המריבה ולנסות לפייס אותן, אך זה לא עזר. 

לבסוף, אחרי המקרה המצער, השכנה דניאלס הזמינה את המשטרה המקומית וטיפול רפואי עבור התינוקת, שהייתה אז במצב אנוש. כאשר השוטרים הגיעו הם עצרו את האם ולקחו אותה לחקירה. בזמן כתיבת שורות אלו, התינוקת עדיין נמצאת בבית החולים בטיפול. כמו כן, גם האקדח וגם הפטיש נלקחו על ידי המשטרה.