תינוק בן מספר ימים בלבד נמצא קבור באדמה בעודו חי באמצע חווה באזור חטימה בהודו, שסמוך לגבול עם נפאל. התינוק המסכן נמצא על ידי עובד בשדות שהבחין בו במהלך יום העבודה שלו ביום שני האחרון. בתיעוד מהמקרה אפשר לראות מספר מקומיים שהגיעו אל השדה וסייעו לעובד להוציא את הפעוט חסר האונים מין האדמה. תיעוד חילוץ התינוק מתוך האדמה ***קשה לצפייה***

כאשר אחת הנשים שהגיע למקום החזיקה את התינוק בידיה, הוא היה נראה כמו פסל שכוסה באבק, אחרי שהוצא מהקבר המאולתר. בסוף הסרטון אפשר לראות את האישה עוטפת את התינוק בצעיף צבעוני ובשמיכה. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, התינוק נלקח מיד אל בית החולים הסמוך, שם הוא קיבל טיפול רפואי, ובזמן כתיבת שורות אלו, הוא נמצא במצב יציב. 

אחרי שהתינוק קיבל את הטיפול הדרוש, אחת הנשים המקומיות החליטה לאמץ אותו והעניקה לו בית חם. נכון לעכשיו, טרם נמצאה אמו הביולוגית ולא ידוע כיצד הוא הגיע אל הבור באדמה. אירוע דומה התרחש בחודש דצמבר, כאשר תינוקת נמצאה חיה כשהייתה קבורה בתוך כד חרס באזור אוטר פרדש שבמדינה. האדם שמצא את התינוקת נתקל בה במקרה בזמן שהלך לקבור את בנו התינוק שנולד ללא רוח חיים, ולבסוף, החליט לאמץ את התינוקת שנקברה.