תקרית מסתורית התרחשה בבית של מיליונר בסארי שבצרפת, כאשר הבעל, ששמר על ביתו של חברו המיליונר, נמצא מת בבריכה אחרי ששמע את אשתו הפרודה מפלרטטת עם הגנן של ביתם. בזמן שאשתו חייגה בטעות לבעלה, כאשר הטלפון היה בכיס שלה, אפשר היה לשמוע את האישה והגנן מדברים ביניהם בצורה שעוררה קנאה אצל הבעל, גארת' רייס בן ה-49. 

רייס התארח אצל חברו המיליונר, בזמן ששמע את השיחה הקשה בין אשתו, קלייר לגנן, גלן ראיין. בזמן שאשתו של רייס ניהלה רומן עם הגנן ונפגשה איתו במסעדה יוקרתית, הוא נשאר בבית של חברו. אך כאשר קלייר רצתה לשלוח הודעת SMS לבעלה, היא ככל הנראה לחצה על כפתור החיוג, כך בעלה יכול היה לשמוע את כל השיחה בין השניים, שנמשכה ארבע דקות וכללה לא מעט תיאורים מיניים

הזוג הנשוי גראת' וקלייר רייס (צילום: רשתות חברתיות)
הזוג הנשוי גראת' וקלייר רייס (צילום: רשתות חברתיות)

כשקלייר הבינה את הטעות שלה, היא מיהרה לחזור אל הבית, שם היא מצאה את גופתו של בעלה מוטלת על המים. לאחר שגופתו נמצאה החלה החקירה סביב מותו הטרגי והמסתורי של הבעל. קלייר וגראת' רייס נפרדו אחרי 11 שנות נישואין, כאשר קלייר הייתה זו שיזמה את הפרידה. אחרי שהשניים נפרדו, הבעל שמע כי אשתו הכירה בחור חדש אך הוא טרם ידע במי מדובר. החוקרת, ג'ו סמית', סיפרה כי באותו הבוקר, הבעל ככל הנראה הבין מי מנהל רומן עם אשתו, זאת, כיוון שבעקבות בדיקה של הטלפון הנייד שלו, נמצא כי הוא חיפש באותו הבוקר את שמו של הגנן במטרה לחפש אותו ברשתות החברתיות. "היו מסרים שגראת' השאיר שהעידו כי הוא לא אוהב את העובדה שאשתו התקדמה הלאה כל כך מהר. הוא גם סיפר לחבריו כי הוא לא מסוגל לחיות בלעדייה", סיפרה סמית'. 

הפתולוג, רוברט צ'פמן, סיפר כי מנתיחת הגופה אפשר לדעת כי הוא מת מטביעה וכי בגופו היו כמויות גדולות של אלכוהול. אך למרות זאת, ד"ר קארן הנדרסון, חוקרת מקרה המוות בפרשה, טענה כי לא מדובר בהתאבדות. "היה ברור שגראת' נסער מהעובדה שאשתו מנהלת מערכת יחסים אחרת וכשהוא שמע את השיחה בין השניים, הוא הבין שהנישואים שלהם לא יצליחו להשתקם", אמרה הנדרסון והוסיפה: "אין שום עדות לכך שהוא שם קץ לחייו. אין לו היסטוריה של בעיות נפשיות והוא לא הותיר אחריו שום פתק". לבסוף, הוחלט לסכם כי נסיבות מותו המדויקות לא ידועות וכי כל פרט מידע עד כה הוא ספקולטיבי. קלייר סיפרה בדיון בבית המשפט כי "גראת' היה אדם מקסים והיה אבא טוב".