הדוגמנית המפורסמת, לונה בנה בת ה-21, שחיה בפלורידה נחסמה מאפליקציית ההיכרויות כיוון שאנשים רבים גנבו את התמונות שלה והתחזו אליה ברשת. לטענתה, האפליקציה חסמה אותה בעקבות דעות קדומות על היותה "סקסית מדי" וכי חשבונותיה נסגרו פעמים רבות רק משום שאפליקציית הטינדר מניחה כי היא נראית טוב מכדי להיות אמיתית. בנוסף, החשבון המצליח שלה סחף אחריו אין ספור תגובות של מטרידנים שפלשו לחייה וגרמו לחשבונה להיסגר – מטעמי ביטחון חייה.  

הדוגמנית לונה בנה (צילום: רשתות חברתיות)
הדוגמנית לונה בנה (צילום: רשתות חברתיות)

בנה, שמתפרנסת מחשבון ה-OnlyFans שלה, סיפרה כי כאשר היא נרשמה לאפליקציית ההיכרויות לראשונה, בשנת 2017, היא קיוותה למצוא אהבה דרך הרשת. עם הזמן, היא שמה לב כי החלו להיפתח חשבונות שונים שמשתמשים בתמונות שלה וכי מתחזים ועובדים בתעשיית המין ניסו להתחיל איתה דרך האפליקציה וניסו לפגוע בה. היא סיפרה כי בהתחלה היו מאות אנשים שהתעניינו בה, שלחו לה מתנות וכסף והיא אף קיבלה הצעת נישואין מבחור שפגשה דרך הטינדר. עם זאת, ככל שהזמן עבר, לדבריה, היא הפכה להיות "קורבן של האטרקטיביות שלה". 

"לפני שלוש שנים הייתי צעירה וטיפשה. חיפשתי אהבה וקיבלתי כל כך הרבה הצעות ואנשים החלו להציע לי חופשות ומתנות בתמורה לפגישה איתם", סיפרה בנה. היא הוסיפה כי בהתחלה היא נהנתה מהרעיון ואף פגשה את הגברים פנים אל פנים. "אחד מהפגישות הייתה חוויה די מביכה – הבחור סיפר כי הנוכחות שלי היא כל כך חזרה שהיא גרמה לו להרגיש לא בנוח. הוא אמר שזה שיתק אותו וכי הוא מעולם לא פגש אישה כמוני", אמרה בנה לאחד מערוצי התקשורת המקומיים בפלורידה. 

הדוגמנית לונה בנה (צילום: רשתות חברתיות)
הדוגמנית לונה בנה (צילום: רשתות חברתיות)

אחרי שחשבון הטינדר שלה הפך למפורסם, החלו מתחזים רבים לנסות ליצור איתה קשר דרך הרשת, דבר שהיווה סכנה ממשית על חייה. בנוסף, אנשים היו גונבים את הזהות שלה ומשתמשים בה על מנת ליצור משתמשים מזויפים ברשת וכך היא קיבלה הודעות והצעות מגונות מפרופילים שונים שאיימו לפגוע בה. אחרי שבנה הוסרה מהאפליקציה היא ניסתה מספר פעמים לפתוח חשבון חדש, אך לצערה, בכל פעם מחדש החשבון שלה מדווח על ידי גולשים אחרים ונסגר. מעבר לכך, המשתמשים שגנבו את זהותה של בנה החלו לפרסם את גופה למכירה באפליקציה. "הם משתמשים בתמונות שלי, כך שזה נראה כמוני אבל עם שמות בדויים כמו ג'סיקה, אמבר או נטלי, אך הם מציגים את עצמם כנערי ליווי או זונות", סיפרה בנה. 

לבסוף, בנה סיפרה בראיון כי היא הצליחה להשיג התאמה דרך אפליקציית הטינדר עם בחור איכותי שמצא חן בעייניה. היא סיפרה: "קצת לפני שנחסמתי שוב, הצלחתי ליצור קשר עם בחור מקסים שהכרתי באפליקציה. הכרתי את חברים שלו ומפעם לפעם הבנו שיש לנו מטרות ותחומי עניין משותפים". היא הוסיפה, כי נכון לכתיבת שורות אלו, הם חיים יחד ומנהלים חיי זוגיות מוצלחת.