שאלה שהוצפה ברשת החברתית Reddit הצליחה לשגע את הרשת ולגרום לויכוח וחילוקי דעות בין הגולשים שהתבקשו להביע את דעתם. אישה שרכשה לכבוד יום ההולדת של האחיין שלה כרטיס לוטו, גילתה שהוא זכה בסכום גבוה בעל שש ספרות. האישה, שאיבדה השנה את עבודתה ונמצאת במצב כלכלי לא פשוט, פנתה לבקשת עזרה מהאחיין שלה. היא ביקשה ממנו להתחלק איתה בפרס הזוכה בטענה כי היא זו שרכשה את כרטיס הלוטו

לוטו (צילום: ingimage ASAP)
לוטו (צילום: ingimage ASAP)

האישה פרסמה בפורום ברשת את הסיפור וביקשה את חוות דעתם של הקהל, אך לצערה, היא לא קיבלה את התשובה שלה היא ציפתה. האישה, שנשארה בעילום שם כתבה: "הייתה לי שנה קשה מאוד. פוטרתי ממקום עבודתי ואני לא זכאית לקבל תשלומי אבטלה. אני מחזיקה בית והצלחתי לגרד כספים כדי שאצליח לשלם על קניות, ארנונה וביטוח. אני עובדת בעבודות שונות אך זה לא מספיק לי". 

לאחר מכן היא הוסיפה: "אני אוהבת את האחיין שלי והיה לי עצוב שלא הצלחתי לקנות לו מתנת יום הולדת ראויה. הצלחתי לאסוף קצת מהכסף שלי כדי לרכוש עבורו מספר כרטיסי לוטו – והוא זכה בשניים מהם".  היא סיפרה כי הכסף שהאחיין שלה זכה בו יכול לשנות חיים, על אף שהוא חי במשפחה אמידה וכי נחסכו עבורו כספים שיכולים לסדר את העתיד שלו. לאחר מכן היא הוסיפה וכתבה: "כשגיליתי שהוא זכה, שאלתי את אחותי אם הוא יוכל לתת לי חלק מהכסף". 

לבסוף, היא סיפרה כי אחרי שהיא ביקשה חלק מהכסף, אחותה ניתקה לה את הטלפון וחסמה אותי לגמרי. את הפוסט היא סיכמה בשאלה: "האם אני המוזרה שחשבתי שהאחין של יצריך לחלוק איתי את הזכייה במתנה שאני נתתי לו?". בעקבות השאלה, החלו תגובות רבות להגיע – אך הן לא היו כפי שציפתה. אחד כתב: "את לא יכולה לבקש חלק ממתנה שנתת למישהו אחר", גולש נוסף כתב: "זה בסדר לבקש עזרה ממשפחה. אבל אל תיקחי את המתנה שלו". ואילו גולש אחר כתב בציניות: "הנה קניתי לך מתנה, היא כנראה חסרת ערך, אבל אם בדרך נס היא יתברר שהיא שווה משהו – אני רוצה אותו בחזרה". אז מה אתם הייתם עושים? כדאי שתחשבו על זה טוב בעצמכם.