טיסה שגרתית לאלסקה הפכה לסרט אימה אחרי שמטוס בואינג 737, שהתכוון לנחות בשדה התעופה, נתקל על המסלול בדובה גדולה והביא למותה. האירוע הלא שגרתי התרחש ביום שבת האחרון, כאשר המטוס התכונן לנחיתה מוקדמת בשדה התעופה יקוטט, שבדרום אלסקה. צפו בקטע מתוך הדיווח של חברת החדשות Daily News:

אנשי צוות שדה התעופה פינו את המסלול עשר דקות לפני שהוא היה צפוי לנחות, אך ככל הנראה במהלך עשר הדקות בין בדיקת המסלול לנחיתה, הגיעו שני דובים תמימים שאיבדו את הדרך. כאשר המטוס החל לנחות, הוא פגע בעזרת הכנף השמאלית של המטוס בדובה החומה הגדולה, ואילו גור דובים, בן שנתיים, שהיה על המסלול גם כן, לא נפגע כלל. כמו כן, מגורמים רשמיים במדינה נמסר כי איש מהנוסעים או אנשי הצוות על המטוס לא נפגעו במהלך התאונה

הפגיעה במטוס כתוצאה מההתקלות עם הדובה הגדולה (צילום: צילום מסך יוטיוב)
הפגיעה במטוס כתוצאה מההתקלות עם הדובה הגדולה (צילום: צילום מסך יוטיוב)

"בעבר דווח כי מטוסים פגעו באיילים, אווזים, דובי קואלה ובעלי חיים אחרים, אך זו הפעם הראשונה שאני שומע שדוב נדרס על ידי מטוס", אמר סם דפסביץ', דובר משרד התחבורה באלסקה. בהצהרה שנמסרה מחברת התעופה Alaska Airlines, נכתב: "החלק הקדמי של המטוס החטיא את הדובים, אך לאחר שהדובים עברו מתחת למטוס, הקברניט הרגיש פגיעה בצד שמאל של המטוס". 

בנוסף לכך, דווח על ידי חברת התעופה כי הטייסים ראו את הדוב שוכב כ-20 מטר ממרכז המסלול, לפני שהנוסעים על המטוס ירדו ממנו. המנוע השמאלי של המטוס נפגע והוא לא היה יכול להמשיך את מסלולו באותו היום. כמו כן, העובדים בשדה התעופה באלסקה עוברים הכשרה מקצועית בכל שנה, בה הם לומדים על מפגעי הטבע ולומדים את הפירוטכניקה של המטוס במקרים כאלו.