כחלק מחקירת תאונת פגע וברח שהתרחשה בשבוע שעבר בגרמניה, השוטרים נעזרו בעדים קטנטנים שהחליטו לתרום את חלקם למציאת הפושע. בימים האחרונים, משטרת גרמניה פרסמה סקיצות שצוירו על ידי שני ילדים בני שש, שהיו עדים לתאונה הקשה. על פי דבריהם של התלמידים, שהיו עדים למקרה, המשטרה צדה אחר נהגת מכונית שחורה בעלת שיער בלונדיני קצר שהתנגשה במחסום בעיר.

הציור של התלמיד לואיס (צילום: Polizei NRW Hamm)
הציור של התלמיד לואיס (צילום: Polizei NRW Hamm)

את האירוע ראו ארבעה התלמידים, שהיו בדרכם לבית הספר והמתינו כדי לחצות את הכביש - לואיסה, רומי, סלינה ולואיס. שניים מתוכם החליטו לנסות לתרום את חלקם וציירו את האירוע. בציור של סלינה אפשר לראות את ארבעת הילדים ממתינים ברמזור לצאת הכביש, כשהם מלווים באדם מבוגר נוסף. היא ציירה את המחסום שהונח בצד הדרך וגם מספר עננים בשמיים.

בתמונה שצייר התלמיד לואיס, ניתן לראות מכונית שחורה עם אישה בתוכה, כשהיא חולפת על פני הילד, שנראה המום מהתאונה. בנוסף, לואיס צייר לעצמו אקדח וירה לעבר המכונית – מה שהפך את הציור לפרי דמיונו של התלמיד. אחרי שהתלמידים הקטנים העבירו למשטרה את הציור של האירוע, השוטרים הודו להם על שיתוף הפעולה ופרסמו את הציורים של התלמידים שומרי החוק. המודעה שפרסמה משטרת גרמניה:

לדברי דובר המשטרה המקומית, התאונה התרחשה בסביבות השעה 08:40 בבוקר ביום רביעי שעבר, כאשר התלמידים היו בדרכם אל בית הספר. בעודם ממתינים לחצות את הכביש, המכונית איבדה שליטה, התנגשה במחסום ונמלטה מזירת התאונה. כאשר התלמידים הגיעו אל בית הספר, הם סיפרו למורה שלהם על מה שראו בדרך, והיא התקשרה למשטרת המחוז. מאוחר יותר, השוטרים הגיעו גם אל בית הספר כדי לדבר עם הילדים, שכבר הספיקו להמחיש את המקרה בציור.