מקרה רפואי נדיר ביותר התגלה בתחילת השבוע במצרים, כאשר תינוק קטן שרק נולד, הגיח לעולם עם שני איברי מין בין רגליו. הרופאים ההמומים החלו לנסות לחקור את התופעה המוזרה והעלו השערה כי מדובר בתוצאה של עובר נוסף שהחל לגדול ברחם של האם, וככל הנראה לא הצליח להתפתח כראוי. לתינוק הקטן, שנולד בעיר אסיוט שבמדינה, היו שם שני שקי אשכים וצינורות שופכה נפרדים , כך שהוא הצליח להטיל את צרכיו דרך שניהם. 

המקרה החריג הועלה לדיון וחקירה על ידי אחמד מאהר עלי וצוותו, שעוסקים בכירורגיית ילדים בבית החולים לילדים בעיר. על פי כתב העת International Journal of Surgery Case, הילד נולד עם שני מערכות שופכה נפרדות שמתפקדות בצורה מלאה ולא מפריעות אחת לשנייה. בדו"ח שלהם נכתב: "מדובר ביילוד עם איבר מין כפול, שככל הנראה נוצר כחלק מתסמונת בשם CDS, שהיא מצב של שכפול האיברים הדיסטליים של הגוף.

תינוק נולד, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
תינוק נולד, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

הגורם ל-CDS אינו ידוע ותיאוריות רבות ניסו להסביר זאת, אך התיאוריה המקובלת ביותר היא כשלון של התפתחות תאום ברחם. מצב זה הינו מצב נדיר מאוד שדורש צוות מקצועי לתיקון הבעיה הרפואית. בדו"ח מטעם בית החולים לילדים במצרים נכתב פירוט המידע שנצבר על התינוק: "התינוק שקל 5.5 ק"ג בלידה ונולד בעל איבר מין כפול. במקרה הנוכחי היה גם פתח שופכה כפול ושק אשכים לכל אחד מהם". בנוסף, צוין כי לתינוק לא היה פתח אנאלי ולכן נדרש ניתוח לקולוסטומיה. 

הרופאים הצהירו כי הם מתכוונים לבצע ניתוח לתיקון המקרה כאשר התינוק יגיע לגיל 16 חודשים, כיוון שנכון לזמן כתיבת שורות אלו, הוא קטן מידי וחייו עלולים להיות בסכנה במקרה של ניתוח מסוג זה. בנוסף, הצוות הרפואי במצרים ידאג לרכז צוות מומחים מכל העולם על מנת לבצע את הניתוח המסובך.