מקרה טרגי התרחש במלבורן, אוסטרליה, במסגרתו מעודדת בת 23 נרצחה ככל הנראה על ידי חבר לעבודה שלה, שהיה מאוהב בה בסתר והפך אובססיבי לגביה. בתמונות מזירת הפשע, שנלכדו במצלמת אבטחה במעגל סגור, אפשר לראות דם מטפטף מגדר ביתה של סלסטה מאנו, שנרצחה באותו היום. על פי התיעוד, בזירה נראה רכב מסוג פיג'ו כהה, שעזב את הרחוב זמן קצר לאחר שמאנו הותקפה בשעות הבוקר המוקדמות. צפו בדיווח של רשת החדשות 9News:

על פי הדיווחים ברשת החדשות 9News האוסטרלית, אותה המכונית נמצאה מרוסקת בחניון של תחנת משטרת מרנדה, שבסמוך למקום האירוע, שם נעצר חשוד בן 35 בנוגע לרצח של מאנו הצעירה. לדברי המשטרה המקומית, השוטרים חוקרים בימים אלו האם החשוד, לואי נדר סאקווז, הוא אכן הרוצח, שכן הוא היה עמית לעבודה שלה שהתאהב בה. פינה, הסנדקית של קורבן הרצח, סיפרה לערוץ החדשות Herald Sun: "היא אפילו לא הכירה אותו. הם נפגשו בעבר ועבדו יחד אך הם לא היו בקשר" והוסיפה כי היא הייתה בחורה יפה שמעולם לא פגעה באף אחד.

סלסטה מאנו, המעודדת שנרצחה (צילום: רשתות חברתיות)
סלסטה מאנו, המעודדת שנרצחה (צילום: רשתות חברתיות)

קרוב משפחה של הנרצחת טען כי החשוד ארב לה מחוץ לביתה לפני שתקף אותה למוות. בנוסף לכך, אמה של מאנו הייתה בתוך הבית בזמן הרצח. כאשר הגופה נמצאה מוטלת ברחוב, השוטרים הגיעו והחלו להקיף את זירת הפשע בסרט, רק אז האם גילתה על מותה של בתה. עוברי אורח שנכחו באזור סיפרו כי אפשר היה לשמוע את האם צועקת: "איך זה קרה? איך לא הגנתי עליה?", כשחברים ובני משפחה הקיפו אותה וניסו להרגיע אותה. החברים ובני המשפחה מתאבלים על מותה של סלסטה מאנו בזירת הפשע:

הסנדקית פינה סיפרה כי האם אומנם הייתה בתוך הבית, אך לא היה דבר שהיא יכלה לעשות כדי למנוע את הרצח המזעזע. אחרי שמותה הטרגי התגלה, חברים ובני משפחתה של מאנו התאספו מחוץ לביתה, שהיה מלא בדם, כדי להתאבל על אהובתם שנרצחה בדם קר. מאנו הייתה חובבת מוזיקה ומעודדת מצליחה, בנוסף, היה לא תואר בקרימינולוגיה וסוציולוגיה ובזמנה הפנוי היא דאגה לעשות טוב לאחרים ולהתנדב עם קשיי יום. בזמן כתיבת שורות אלו, נסיבות הרצח עדיין נחקרות, שכן, ההשערה הרווחת היא כי היא נרצחה בידי העמית לעבודתה שהיה מאוהב בה ללא ידיעתה.