אישה שיתפה ברשת החברתית Reddit סיפור יוצא דופן ולא ייאמן, במסגרתו מתנת יום ההולדת התמימה שהיא רכשה לבן זוגה – יצרה סערה בין בני המשפחה. אחרי שהיא רכשה עבורו בדיקת DNA לכבוד יום ההולדת שלו, התברר כי לבן הזוג יש אבא אחר מזה שגידל אותו במשך כל השנים. העניינים המשיכו להסתבך אחרי שהתגלה כי יש לו גם אחות למחצה שלא הכיר. 

בפוסט שהיא שיתפה היא פתחה וכתבה: "הבדיקה נשלחה כבר חודש אוגוסט, אך סוף כל סוף חבר שלי השיג את התוצאות. קחו כיסא כי כדאי שתשבו – מדובר באופרת סבון". היא שיתפה כי בן זוגה גילה בעקבות הבדיקה כי יש לו אחות למחצה ודודה שמעולם לא ידע עליהם. כאשר הגבר יצר קשר עם אביו הביולוגי, גם הוא מעולם לא ידע שיש לו בן, אך יותר מכך, הוא גם לא ידע שיש לו בת. "חבר שלי נכנס לפייסבוק והחל לנסות לאתר את אחותו למחצה. כשהוא מצא אותה לא היה מקום לבלבול, היא נראתה בדיוק כמו אבא שלו הביולוגי. מיותר לציין שאבא שלו היה המום, ויחד הם ניסו להבין איך לספר זאת לשאר בני המשפחה. לבן הזוג שלי לקח זמן לעכל והוא אפילו אמר שכל חייו היו שקר", כתבה האישה. 

בדיקת DNA, אילוסטרציה (צילום: gettyimages)
בדיקת DNA, אילוסטרציה (צילום: gettyimages)

בהמשך היא סיפרה כי בן הזוג התלבט האם לשתף את אחותו במידע שגילה, שכן ייתכן והיא לא יודעת שהיא מאומצת או שהיא לא תרצה להכיר את בני המשפחה האמיתית שלה, אך לבסוף הגבר החליט ליצר איתה קשר. "כשהם דיברו האחות שאלה אותו אם הוא מאומץ. הוא אמר לה שהוא חושב שגם היא מאומצת כיוון שהיא נראית כמו אביהם הביולוגי, אך היא סיפרה כי היא דומה גם לאביה – כולם נותרו מבולבלים", היא כתבה. 

כאשר עניין האב והאחות סודר, והשניים גם גילו על הדודה שלהם שלא הכירו מעולם, הגיע הזמן של הגבר לספר את הממצאים לבני המשפחה שלו. "בן הזוג שלי שאל את אמא שלו אם יש דרך כלשהי שיש לו אבא אחר, והיא הייתה נחושה שלא. רק כשחבר שלי שלח לה תמונה של אביו הביולוגי ואחיותיו החדשות, היא זיהתה את האיש", כתבה בת הזוג. התברר, כי בתחילת הקשר בין הוריו של הגבר, הם נפרדו לזמן קצר. באותו הזמן, אמו של הגבר התחברה אל האיש ונכנסה ממנו להיריון, אך כיוון שהוריו של הגבר חזרו למערכת היחסים שלהם זמן קצר אחר כך, הם הניחו כי העובר שבבטן שייך לשניהם – אך הם טעו. 

איחוד בין אב לבנו, אילוסטרציה (צילום: gettyimages)
איחוד בין אב לבנו, אילוסטרציה (צילום: gettyimages)

לבסוף, התגלה כי לגבר ישנם ארבעה אחים חדשים למחצה, דודה אחת, דוד אחד, חמישה בני דודים, סבא, סבתא ושני אחיינים שלא ידע על קיומם. יתרה מכך, לבן הזוג ישנו אח שנולד באותה השנה כמוהו ולשניהם שם זהה. לבסוף, בת הזוג סיפרה: "חבר שלי נשאר בקשר עם אביו הביולוגי ועם שני אחיו למחצה והקשר ביניהם הולך מצוין. הם נראים כמו משפחה חמימה ואוהבת", וסיכמה: "אז כן, בעצם נתתי לחבר שלי משפחה חדשה לגמרי ליום הולדתו. על לא דבר".