אירוע מוזר התרחש בעיר פאיום שמצרים, כאשר קבוצת צעירים החלה לשים לב שמשהו חשוד קורה במכללה בה הם לומדים במהלך שעות הלילה. בעזרת חוקר פרטי ומצוד שארגנו הסטודנטים,  התגלה פרט שהשאיר את כולם בהלם. אחד מעובדי הביטחון של המכללה לתעשייה בעיר הפך את המקום לבית בושת בלילות על מנת להשיג "השלמת הכנסה". 

א', בן ה-52, הם שומר במכללה שנקלע למצב כלכלי לא פשוט בעקבות מגיפת הקורונה העולמית ונהג לקבל משכורת של כ-200 לירות בלבד בחודש (60 שקלים). על מנת לשדרג לעצמו את איכות החיים, הוא נהג לצחצח את החדרים אחרי שהסטודנטים עזבו את המקום, ולאפשר לנשים וגברים לקיים יחסי מין בין כותלי המכללה – בתשלום כמובן. על מנת להסתיר זאת, נהג לספר למרצים כי הוא מנקה את הכיתות לכבודם על מנת שיוכלו ללמד באווירה נעימה יותר. 

על פי העיתון המקומי במצרים El Watan, אחד המרצים במכללה סיפר כי לילה אחד הוא ומספר סטודנטים נוספים נשארו עד מאוחר במכללה והחלו לשים לב למשהו חריג שקורה אחרי שיום הלימודים נגמר. בנוסף, הם הבחינו בנוכחות של קבוצת צעירים, שהיו נכנסים שוב ושוב לבית הספר במהלך הלילה, והחליטו להטיל ספק בעניין ויצאו לחקור. כאשר הם נכנסו אל אחד החדרים, הם הופתעו לגלות כי השומר המסור של בית הספר משכיר את כיתות הלימוד וחדרי המורים לגברים ונשים צעירים לטובת קיום יחסי מין. 

בתוך אחת הכיתות, הסטודנטים מצאו שני גברים ואישה שקיימו יחסי מין, אך האישה הייתה נראית במצב לא טוב. הסטודנטים החלו להפריד את האישה מהגברים, הם הכו אותם ולקחו את תחתוניהם. לבסוף, הם נעלו את הגברים בתוך כותלי המכללה והתקשרו לדווח מיד למשטרה. כאשר המרצה הבין במה מדובר, הוא פנה מיד אל מנהל המכללה, שלא האמין למשמע אוזניו והחליט לשכור חוקר פרטי על מנת שיברר את המקרה. כאשר החוקר אישר כי אכן שומר המכללה הוא זה שהפך את המכללה לבית בושת, המנהל החליט להגיש תלונה במשטרה. בימים אלו, עובד האבטחה נעצר והוא צפוי להישפט בגין עבירות מוסר. בנוסף, המכללה פנתה אל חברת שירותי הביטחון והחליטה להפסיק לעבוד איתם, שכן הם השומר ששלחו הפגין חוסר מחויבות לשירותו בשמירה על המכללה.