רגע מבהיל, מיום שבת האחרון, נתפס במצלמות האבטחה ובו אפשר לראות ילדה בת 6, שנפלה מגובה של 12 מטרים ממרפסת ביתה הישר אל האדמה.במזל, האדמה הייתה מכוסה בשכבת שלג עבה שבלמה את נפילתה העוצמתית והצילה את חייה. האירוע ההזוי התרחש בעיר טומסק שברוסיה והצליח להדהים את כל העולם, כאשר הילדה קמה כאילו לא קרה דבר ועלתה בחזרה אל ביתה. צפו בתיעוד הלא ייאמן:

בת 6 נפלה מגובה של 12 מטרים ונשארה בחיים (צילום: מתוך יוטיוב)

בסרטון אפשר לראות את רגע הנפילה המהירה שלה,  לפני שהיא מתרסקת על הקרקע. הילדה, שהייתה לבושה במעיל ובשאר ציוד חם לחורף, נפלה ממרפסת ביתה בשעות הערב, כאשר בחוץ הטמפרטורה עמדה על כמינוס 6 מעלות. אחרי שהילדה התרסקה אל ערימת השלג, היה נראה כאילו היא שקעה בתוכו ורק שיערה בצבץ החוצה. כעבור שניות ספורות, הילדה קמה על רגליה, טיפסה מעל הגדר הסמוכה ורצה לאט חזרה אל ביתה. 

אמנם לא נצפו בסרטון עדים, אך ברור שהיו כאלו כיוון שמישהו התקשר אל שירותי החירום, שהגיעו להוביל את הילדה אל בית החולים. היא טופלה במחלקת טיפול נמרץ לזמן מה, כיוון שסבלה מזעזוע מוח קל, אך במהרה הוא הועברה למחלקה רגילה. מהדו"ח הרפואי עלה כי היא נשארה בבית החולים לילה אחד בלבד, אחרי שהרופאים הצליחו לייצב במהירות את מצבה. ועדת החקירה ברוסיה סיפרה לתקשורת המקומית: "הנערה נפלה ישר אל עבר סחף השלג וסבלה מפגיעות גוף קלות ולכן אושפזה. נקבע כי בת ה-6 גרה בכתובת עם אמה, שנעדרה בזמן נפילת הילדה". נכון לזמן כתיבת שורות אלו, צוות החקירה בוחן את המקרה והאם עלולה לעמוד לדין בגין רשלנות.