אמא לתינוק בן שלושה חודשים עומדת בפני האשמה חמורה בגין הזנחת ילדים, לאחר שהיא נטשה את בנה הפעוט בבית של אישה זרה ביום ראשון האחרון. בתיעוד ממצלמות האבטחה באירוע, שהתרחש במחוז וולוסיה שבפלורידה, ארה"ב, אפשר לראות את האם, מליסה קלי, מתקרבת אל מפתן הבית ודופקת בחוזקה על דלת הכניסה. אחרי שהיא טלפנה דרך האינטרקום וצלצלה מספר רב של פעמים בפעמון, אישה פתחה את דלת הבית והופתעה לראות את קלי עם בנה הפעוט בתוך סלקל. מה שקלי אמרה לאישה – הפתיע גם אותה. צפו ברגע בו קלי נוטשת את התינוק שלה על מפתן הדלת של זרה:

על פי הדו"ח במשרד השריף, האישה המבוהלת התקשרה אל תחנת המשטרה ודיווחה על המקרה. היא סיפרה כי קלי התייצבה בפתח ביתה ודרשה להשאיר אצלה את התינוק, אותו היא הביאה מוזנח עם חיתול מלוכלך, חצי פחית של אוכל לתינוקות ובקבוק תינוק ריק, כך על פי הדו"ח מהאירוע שפורסם בערוץ התקשורת 9NEWS. האישה סיפרה למוקד השירות של 911: "היא הופיעה בפתח ביתי וידעה איך קוראים לי ועוד פרטים עליי והיא גם סיפרה לי שאבי התינוק יוצא עם הבת שלי".

מליסה קלי, האישה שנטשה את בנה הפעוט אצל זרה (צילום: צילום מסך יוטיוב)
מליסה קלי, האישה שנטשה את בנה הפעוט אצל זרה (צילום: צילום מסך יוטיוב)

האישה סיפרה כי קלי אמרה לה שהיא צריכה להשאיר את התינוק אצלה ואף אמרה: "תיקחי אותו, אל תיתני לי לזרוק אותו לפח". קלי אמרה לאישה בנוסף כי התינוק חולה סכרת ולאחר מכן עזבה ללא כל תרופות או הוראות טיפול בתינוק הקטן. האישה סיפרה כי היא ניסתה ליצור קשר עם אבי התינוק, שהרשויות זיהו כקלינטון זינק בן ה-28. לאחר שהמשטרה ניסתה להשיג את זינק ללא הצלחה, הם התקשרו אל הוריו והודיעו להם על האירוע הביזארי

מאוחר יותר בלילה, סגני השריף מצאו את קלי באחד הצמתים המרכזיים בעיר, שם הם הכניסו אותה לניידת המשטרה והובילו אותה לחקירה. בימים אלו, קלי מואשמת בעריקת ילד והזנחה והבוקר, היא נכנסה למעצר בבית הכלא במחוז לייק. התינוק נאסף בידי שירותי הרווחה ובזמן כתיבת שורות אלו, הוא נמצא במחלקת ילדים ומשפחות של הרווחה הממשלתית.