בת 29 מהעיר ברייטון שבמחוז סאסקס בבריטניה, חגגה את גירושיה במסיבה מפוארת שערכה עבור בני משפחתה וחבריה, והיא אף כללה את אהובה החדש. אמה ברואה, שעובדת בתור מאפרת, הייתה נשואה לבן זוגה לשעבר במשך כשנתיים לפני שהתגרשו. כאשר השניים נישאו, הגבר עבר מאוסטרליה לבריטניה כדי שיוכלו לממש את אהבתם, כך על פי עיתון Mirror הבריטי. 

למרבה הצער, אחרי ביצוע המעבר וחתונה מפוארת, נישואיהם של הזוג התפרקו אחרי 16 חודשי נישואין. כדי לחגוג את המאורע, ברואה החליטה להפיק לעצמה מסיבה מושקעת בשווי אלפי שקלים. היא לבשה שמלת קטיפה אדומה ארוכה, שהייתה לטענתה: "הדרך לציין את העובדה שאני חוגגת את החופש שלי ומרגישה שוב רווקה סקסית". 

אמה ברואה ובן זוגה החדש במסיבת הגירושין (צילום: רשתות חברתיות)
אמה ברואה ובן זוגה החדש במסיבת הגירושין (צילום: רשתות חברתיות)

בהמשך, ברואה סיפרה כי באמת הרגישה מאושרת במסיבה, כיוון שהאירוע התמקד בה בלבד. "התרגשתי יותר מאשר בחתונה שלי כי זה באמת היה רק בשבילי, לא בשביל לציין את העובדה שצירפתי לחיי מישהו אחר. הכל התעסק בי ובעתיד שלי", היא אמרה. האורחים באירוע אפילו רצו להכין עבורה פיניאטה עם הפנים של הגרוש שלה, אך היא לא רצתה לעשות זאת והסבירה: "האירוע לא קשור אליו. הוא קשור רק אליי". 

ברואה הסבירה כי נישואיה נגמרו כיוון שהיו בקשר בין הזוג בעיות תקשורת ואמון, אך היא הודתה כי הפרידה הייתה משותפת. ברואה, שהגיעה אל האירוע שלה עם בן זוגה החדש, הסבירה כי היא לא יזמה את המסיבה כדי שהאורחים ירחמו אליה. "לא הייתי עצובה ולא רציתי שאנשים יהיו עצובים עבורי. באמת ראיתי באירוע חגיגה", היא אמרה. כעת, ברואה טוענת כי היא לא תוכל לראות את עצמה מתחתנת שוב בתקופה הקרובה, אך היא לא תפסיק לחפש אחר אהבה.