סרטון קורע לב, שהועלה בתחילת השבוע לטוויטר, מציג כלב שקשור לספסל בפארק במקסיקו, אלא שלא מדובר בכלב רגיל. על הספסל חיכה פתק מרגש, שנכתב בכתב ידו של ילד, ובו הוסבר סיפורו העצוב של הכלב המסכן, שנקרא מקס. על הפתק הילד הסביר כי הכלב היה שייך למשפחתו, שהתעללה בו, הכתה אותו והרעיבה אותו. הילד הקטן, שהתקשה לראות את הכלב סובל, החליט להבריח את הכלב מביתו על מנת שיוכל למצוא בית חם שיעניק לו חום ואהבה. צפו בתיעוד הכלב מקס על הספסל בפארק במקסיקו:

הכלב מקס על הספסל במקסיקו (צילום: מתוך טוויטר Mascotas Coyoacan)

בפתק הנוגע ללב נכתב: "בבקשה, אני מבקש ממך לאמץ את הכלב הזה ולשמור עליו היטב. כואב לי מאוד להשאיר כאן את הכלב שלי, אך קיבלתי את ההחלטה כיוון שבני משפחתי התעללו בו והיה לי כואב לראות אותו במצב הזה. אז אם אתה קורא את זה ואתה מרגיש משהו בלב, אנא אמץ אותו ותשמור עליו. אם לא, אנא השאר את המכתב כאן כדי שאדם אחר יוכל לקרוא ולאמץ אותו. תודה". 

הפתק שהשאיר הילד עם הכלב מקס (צילום: רשתות חברתיות)
הפתק שהשאיר הילד עם הכלב מקס (צילום: רשתות חברתיות)

ככל הנראה, הבעלים הצעיר של מקס, שחשש לרווחתו, קשר את חיית המחמד שלו בעל כורחו לספסל בעיר הבירה מקסיקו סיטי שבמדינה, ביום ראשון האחרון. חברי התאחדות בלי החיים Mascotas Coyoacan, שמעו על הכלב והחליטו להתקרב אל הכלב העצבני, שלא בטח בהם במיוחד. לבסוף, אחת המתנדבות הצליחה לרכוש את האמון של מקס והיא שחררה אותו מהספסל, אליו היה קשור. הפוסט שהעלו חברי התאחדות בעלי החיים:

לאחר מכן, מקס נלקח למתקני העמותה, ולדבריו המתנדבים, הוא הגיב יפה לאינטראקציה האנושית ואף נתן לאנשים ללטף אותו. על פי הארגון, הכלב מקס עניין נחשב גור ולכן ישנה אפשרות להעביר אותו למשפחה אחרת שתגדל אותו ותעניק לו בית חם וקבוע. שמו של הכלב מקס שונה לבוסטון, זאת, כדי שהוא יוכל לשכוח מהחיים האכזריים שחווה ולהתחיל להיקשר מחדש.