אישה שכונתה "המאהבת הפורה ביותר בבריטניה", החלה לנהל את הרומן הראשון שלה כבר לפני 15 שנים. עם הזמן, היא צברה לעצמה עוד ועוד מאהבים ורומנים סודיים ולדבריה, רק בהמשך הסגר האחרון היא החלה להתראות עם שלושה גברים נשואים חדשים. גווינת' לי, בת ה-47 מהעיר צ'לסי שבאנגליה, ערכה ראיון עם אתר החדשות הבריטי The Mirror, שם היא חשפה כיצד במהלך 15 השנים האחרונות היא ניהלה רומנים עם יותר מ-130 גברים שונים. צפו בסרטון מתוך עמוד האיסטגרם של גווינת' לי:

לדבריה, לי נהנית לגרום לגברים עשירים ומושכים לנהל איתה קשר בסתר, והיא אף מתכוונת להמשיך להתראות עם גברים נשואים גם בתקופת הקורונה. "אני נמצאת בסיכון נמוך להידבקות, נוהגת לחבוש מסכה על הפנים ומתרגלת ריחוק חברתי גם בחיי היום יום שלי", סיפרה לי. עם זאת, היא הוסיפה כי היא רווקה, וכיוון שאין לה בן זוג איתו היא יכולה לבלות את הסגר היא לא מעוניינת להפסיק לנהל קשרים עם גברים נשואים. 

לי החלה לשכב עם גברים נשואים לראשונה אחרי שבעלה בגד בה והציע לה לנהל מערכת יחסים פתוחה. "הייתי נשואה באושר לבעלי רוברט, מנהל בחברת נפט הולנדית, וחייתי בלונדון כשהתחלתי לנהל את הרומן הראשון שלי", אמרה לי. בנוסף, היא סיפרה כי היא לא תכננה שכך יראו חייה, אך אחרי שבעלה הודה בפניה כי הוא בגד בה, היא חשבה לעצמה: "אם את לא יכולה להלחם בו, תצטרפי אליו". וכך, לי החליטה להצטרף לאתר שנקרא IllicitEncounters.com, בו אנשים נשואים יכולים להכיר אנשים אחרים וכך לבגוד בבני זוגם

גווינת' לי, האישה שניהלה מעל 100 רומנים סודיים (צילום: רשתות חברתיות)
גווינת' לי, האישה שניהלה מעל 100 רומנים סודיים (צילום: רשתות חברתיות)

חמש שנים מאוחר יותר, בעלה של לי מת ממחלה קשה והיא המשיכה לנהל את מערכות היחסים המיניות שלה. היא סיפרה כי בתקופת החגים הגברים הנשואים שאיתם היא מתראה נוהגים לפנק אותה ולהשקיע בה. "המאהבים שלי יהיו עם נשותיהם, אך הם גם יפנו זמן בשבילי ומעבר לכך, בדרך כלל המתנות שאני מקבלת מהם מושקעות יותר מאלו שקיבלו נשותיהם". 

בימים אלו, לי מנהלת ארבעה קשרים מיניים במקביל. אחד הגברים נוהג לפגוש אותה תחת מסווה של מפגשי מרוצי סוסים. גבר אחר נוהג בדרך כלל להביא לה מתנות יקרות ולוקח אותה לטיולי קניות מפוארים, אך לטענתה, אשתו ככל הנראה יודעת על כך ובוחרת להעלים עין. "היא לא רואה בי איום, כיוון שהיא יודעת שאין לי כוונה להתחתן שוב", סיפרה לי. הגבר השלישי איתו היא נפגשת, הוא מנהל בנק קינקי, שאיתו היא מנהלת רומן סוער ופרוע, ויחד הם נהנים מסאדו-מאזו. ולבסוף, ישנו הגבר הרביעי, שף בכיר נשוי עם ילדים, שאיתו היא נפגשת באופן קבוע בבתי מלון. 

למרות כל זאת, ללי לא אכפת כלל מה יחשבו עליה. "לא אכפת לי שיתייגו אותי כפילגש - זו האמת. אני אוהבת יחסי מין ואני לא אתפלא אם אני אזכה גם בתואר 'המאהבת הפורה ביותר בעולם' כיוון שאני עושה זאת מבחירה", אמרה לי. עם זאת, דבר אחד היא התעקשה להדגיש: "אף גבר מעולם לא עזב את אשתו בשבילי כיוון שאני מסבירה להם שאין בכוונתי להתחתן בפעם השנייה. הייתי מיושבת פעם אחת ונבגדתי, לכן לא אעשה זאת שוב".