סרטון, שהפך לוויראלי בימים האחרונים בכל העולם, מציג את הרגע הלא ייאמן בו אישה, שעלתה על אוטובוס, פגשה עליו את בעלה – יחד עם המאהבת שלו. האירוע ההזוי התרחש על אוטובוס שנסע בעיר קוהואילה שמקסיקו, כאשר האישה הייתה מלווה באמה הזועמת, שללא ספק גרמה לבעל הבוגד לשלם את המחיר. צפו בתיעוד מרגעי ההיתקלות:

האישה ואמה שתפסו את הבעל בוגד - גרמו לו לשלם את המחיר (צילום: מתוך טוויטר)

בסרטון הוויראלי אפשר לראות את חמותו של הגבר, שזוהה בשם פרננדו, כשהיא מנסה להכות את המאהבת והבעל, שניהלו את הרומן הסודי שלהם מאחורי גבה של בתה. תוך כדי שהיא צועקת ומקללת את השניים, היא זרקה לאוויר כי הבעל הבוגד הכניס את בתה להיריון, וכעת היא תאלץ לגדל אותו עם גבר אחר. מהצד, אפשר לראות את הקורבן לבגידה מושכת את פרננדו ומאיימת על הצעירה שאיתו. "תראה איך זרקת אותי בשביל הכלבה הזאת", צעקה האישה, בעוד הבעל ניסה להרגיע אותה. 

בהמשך היא אפשר לשמוע את האישה צועקת על בעלה: "עזוב אותי, זה כואב לך? גם מה שעשית לי פגע בי. נטשת את בנך, הכנסת אותי להיריון ועכשיו אתה איתה". באותם רגעים, אמה של הצעירה ניסתה להרגיע אותה, מחשש שהתקף הזעם יפגע בתינוק שבבטנה. אך עם זאת, הצעירה המשיכה לצעוק ולהתלהם בטענה כי היא פשוט צודקת. מהתקשורת המקומית במקסיקו דווח כי האישה נמצאה בחודש הרביעי להריונה במהלך האירוע. 

הסרטון, שהפך לוויראלי בכל העולם, צבר מאות אלפי צפיות ותגובות של הגולשים, שנדהמו מהסיטואציה וחיזקו את האישה הנבגדת. "אני יודע שזה לא בסדר ללכת ולתקוף אנשים, אך אני בהחלט מבין את האישה הזו", כתב אחד הגולשים. אחר הוסיף כי בגידות הן דבר מכוער והדגיש כי אם בעל לא רוצה להיות עם אשתו – "שיהיה גבר ויחתוך".