צעירה בת 29, שהתחזתה לבת זוגו החדשה של החבר שלה לשעבר ברשתות החברתיות, נעצרה ביום שבת האחרון על ידי השריף של מחוז מונרו שבניו יורק, ארה"ב. ונסה האקבה הקימה פרופיל היכרויות מזויף עבור בת הזוג החדשה והזמינה גברים שונים אל ביתה. בתוך הפרופיל המזויף הופיעה פרסומת, עם הכתובת ביתה ומספר הטלפון שלה, ובה היא קראה לגברים באינטרנט להגיע לקיים איתה יחסי מין ולהביא איתם סמים קשים. 

מתוך דו''ח המעצר של ונסה האקבה  (צילום: County Sheriff's Office Department)
מתוך דו''ח המעצר של ונסה האקבה (צילום: County Sheriff's Office Department)

לאחר שגברים זרים החלו להגיע אל ביתה של בת הזוג החדשה, כשחלקם אפילו הגיעו עירומים, היא נאלצה להתקשר למשטרה המקומית. השוטרים שהגיעו אל ביתה הסבירו לגברים את המצב והרחיקו אותם. בנוסף, השוטרים סיפרו כי בת הזוג כבר הוציאה בעבר צו הרחקה כנגד האקבה באשמת התחזות ברשת, שליחת הודעות טקסט ושיחות טלפון מטרידות ומאיימות. באחת ההודעות אף נכתב: "את חושבת שההודעות שלי מאיימות? הבא בתור יהיה הבית שלך ומקום העבודה שלך". 

בעקבות כך, לשוטרים לא נותר אלא להגיע אל ביתה של האקבה ולעצור אותה במקום. משטרת מחוז מונרו האריכה את צו ההרחקה ובימים אלו היא נמצאת במעצר. בתצהיר שהוגש מטעם המשטרה, נמסר כי האקבה נעצרה בעבר פעמיים, הפעם הראשונה בגין הטרדה והפעם השנייה בגין שיחות טלפון בהן היא עוותה את קולה והתחזתה לאחרים. בשבוע הבא האקבה אמורה להתייצב בבית המשפט, שם יוכרע כמה זמן היא צפויה לשהות בכלא.