סרטון מחריד, שפורסם אתמול (רביעי) והגיע מהעיירה טספור שבהודו, מתעד רגע בו נמר בנגלי ענק רץ אחרי קהל של אנשים מבוהלים שנסו על נפשם, בזמן שהנמר במרדף אחריהם. ברקע אפשר לשמוע את האנשים צורחים מרוב פחד וקופצים מצוק בגובה של ארבעה מטרים על מנת לנסות להתחמק מהנמר האימתני. צפו ברגע התקיפה הלא ייאמן:

נמר בנגלי ענק רודף אחרי שלושה גברים בהודו (צילום: מתוך טוויטר)

בסרטון, אפשר לראות את שני הגברים הראשונים ברי המזל מצליחים להימלט מהנמר, אך השלישי לא הצליח לברוח ונתפס בידיו. הנמר קפץ ישר אחרי הגבר השלישי ותקע את טפריו בגבו בזמן שהיו באוויר, ולאחר מכן, הנמר נחת על האדמה ישירות על הגבר. אפשר לראות כי ידיו של הצלם רעדו מרוב פחד ולכן הוא לא הצליח להמשיך לצלם את הסצנה המזעזעת. במקום זאת, הצלם כיוון את המצלמה אל האדמה וברקע המשיכו להישמע צעקות. 

נמר בנגלי, אילוסטרציה (צילום: Getty images)
נמר בנגלי, אילוסטרציה (צילום: Getty images)

עד זמן כתיבת שורות אלו, מצבו של הגבר אינו ידוע, אך על פי הדיווחים בעיתון Times Now, הנמר הבנגלי עדיין משוטט חופשי ברחבי העיירה. גורמים רשמיים במדינה מאמינים כי ייתכן והנמר ברח מהפארק הלאומי בקזירנגה, שנמצא בסמוך למקום בו התרחש האירוע, או מהגן הלאומי נאמרי. בזמן שהנמר הסתובב ברחבי העיירה, הוא הספיק לתקוף מספר אנשים והותיר שניים פצועים בעקבות ההיתקלות

סיווקומה, שומר יערות בכיר, אמר כי הצוות שלו ירדים את החיה "רק אם יתעורר הצורך". הוא הסביר כי אם שומרי היער ירו חץ הרדמה בנמר כשהוא עדיין חופשי, הוא עלול לברוח ולהפוך לעוד יותר מסוכן וכך הדבר יגרום לו לתקוף עוד אנשים. "בדרך כלל הנמרים באזור מעדיפים להסתובב ליד נהר ג'יה הסמוך ולכן רק אחרי שנאתר אותו וידווח לנו על אופי הפעולה שלו, נפעל לאחר הערכת תנאי השטח".