אם לחמישה ילדים מצאה את מותה הטרגי, לאחר שחילצה את ילדיה משריפה נוראית שהשתוללה בביתם שבעיר יקוצק, רוסיה. גולנארה קוסטלניוק, בת ה-31, נהרגה במהלך השריפה כאשר התקרה הבוערת קרסה מעלייה, שניות לאחר שסיימה לפנות את ילדיה הקטנים, כאשר הבכור ביניהם היה בן 14. השריפה התפרצה במהלך שעות הלילה המאוחרות ביום רביעי האחרון, כאשר אש החלה להתלקח מהמטבח והובילה לאסון המזעזע. דיווח החדשות מתוך World Info:

לאחר שהאש המשיכה להתפשט, היא חסמה את דלת הכניסה, בעוד הנכס עלה בלהבות והתמלא בעשן סמיך. הבן הבכור של הבית, התעורר במהלך הלילה בגלל שהיה צמא, וכאשר הוא התקרב לכיוון המטבח, הוא הבחין בשריפה. על פי הדיווחים, הנער מיהר מיד אל אמו והעיר אותה בבהלה. לאחר שהשניים הבינו כי הם נלכדו בביתם הבוער, האם שברה את אחד מחלונות הבית ועזרה לבנה הבכור לטפס את דרכו החוצה. לאחר שהבן עבר, קוסטלניוק העבירה לו את ארבעת ילדיה הנוספים. 

הבית לאחר השריפה הקטלנית (צילום: צילום מסך יוטיוב)
הבית לאחר השריפה הקטלנית (צילום: צילום מסך יוטיוב)

שניות לאחר שסיימה לפנות את ילדיה, היא נהרגה על ידי קורת עץ בוערת שנפלה עליה מהתקרה, רגע לפני שהספיקה להימלט. גופתה של קוסטלניוק נמצאה על ידי צוות כיבוי האש, שהגיע למקום אחרי שהשכנים התקשרו לדווח על השריפה. כל ילדיה חולצו מין השריפה עם פציעות קלות בלבד בפנים ובגפיים, אך בתה בת ה-9 הובהלה לטיפול נמרץ, לאחר שסבלה מכוויות והרעלת פחמן דו חמצני. על פי דברי הרופאים בתקשורת המקומית, מצבה של הילדה, נכון לכתיבת שורות אלו, הוא בינוני. 

מומחים, שהגיעו לבחון את מקור השריפה, טענו כי מדובר בתקלה בכיריים, אך האבחנה טרם סופית ומדויקת. הבעל של קוסטלניוק היה בעבודתו בזמן שפרצה השריפה, ואמר לתקשורת המקומית: "אשתי טיפלה בבית ובילדינו, אין לי מושג איך נתמודד בלעדיה". לדברי אחותה של הקורבן, ילדיה של קוסטלניוק שבורים ממותה הטרגי של אמם, ובנה הבכור נמצא בימים אלו בטיפול פסיכיאטרי עקב ההלם שחווה במהלך החילוץ מהשריפה האימתנית.