אחת הדרכים הגרועות ביותר שמערכת יחסים יכולה להסתיים בגללה היא בגידה, לכן המקרה יכול להיות גרוע בהרבה כאשר מדובר בחבר טוב או קרוב משפחה. המקרה של אם לשלושה מבריטניה, זעזע את העולם, במסגרתו היא חשפה כיצד היא תפסה את בעלה במיטה – עם אמא שלה. במכתב קורע לב לטור העצות של עיתון Mirror, היא סיפרה על המקרה המטריד וביקשה את עזרת הציבור. 

האם, בת ה-23, סיפרה במכתב כי היא ובעלה, בן ה-28, היו נשואים במשך שבע שנים וחלקו יחד שלושה ילדים קטנים. היא הסבירה כי, בעקבות נגיף הקורונה, בני המשפחה עברו תקופה לא פשוטה, לאחר שהבעל איבד את עבודתו בבנייה, ולכן הם נאלצו לוותר על ביתם. בעקבות כך, השניים החליטו לעבור לגור אצל אמה של האישה עד שיצליחו להשתקם ולקום חזרה על הרגליים. 

אישה בוכה, דיכאון, צילום אילוסטרציה (צילום: אינג אימג')
אישה בוכה, דיכאון, צילום אילוסטרציה (צילום: אינג אימג')

לטענתה, הבית היה צפוף, אך היה נראה כי לאמה לא אכפת שהמשפחה תגור בביתה, כיוון שהיא זכתה לפגוש את נכדיה במהלך הסגר. האישה ציינה כי היא החלה להיות חשדנית כאשר בעלה החל להיפגש הרבה עם חבריו וגם אמה יזמה מפגשים חברתיים לעיתים קרובות יותר. על אף החשדות, בת ה-23 לא העזה להעלות על דעתה כי מדובר ברומן שמתנהל מאחורי גבה. באחד הימים, הצעירה תכננה ללכת לפגוש את חברתה בפארק הסמוך, אך כאשר היא הייתה בדרכה, החברה התקשרה וביטלה את המפגש. 

"כשחזרתי שמעתי רעשים מלמעלה ובעלי היה במיטה של אמי, לא היה לי ספק שהם קיימו יחסי מין", סיפרה הצעירה והוסיפה: "צרחתי על שניהם ואמרתי לבעלי לעוף מהבית, ומאז הוא הלך להתארח אצל אחד מחבריו". לצערה של הקורבן לבגידה, לא היה לה לאן ללכת, יחד עם שלושת ילדיה, ולכן היא נאלצה להישאר תקועה בבית אמה. בהמשך המכתב היא כתבה: "אמי כל הזמן בוכה ואומרת כמה היא מצטערת, אך אני לא יכולה לסלוח על דבר כזה. אין לי מקום אחר להיות בו ואני מיואשת". לבסוף, היא כתבה כי היא אובדת עצות ופנתה לעזרת הציבור, שחיזק אותה ותמך בה. בנוסף לכך, היו מספר גולשים שאף הציעו לה לעבור לגור עם ילדיה בביתם.