במסדרונות בית המשפט כבר שמעו על סיפורים ומאבקים בין אחים ואחיות מול הוריהם, בין היתר על ירושה ומי יקבל את הטוסטר ומי את המקרר, אך מאבק כזה לא היה מזמן. שלוש אחיות מצפון הארץ נאבקות על זמני השהות לצד אמא שלהן, שאינה מסוגלת לטפל בעצמה, כאשר כל אחת מהן טוענת: "אני הקרובה אליה ביותר". 

שלושת האחיות, בסביבות שנות ה-30 וה-40 וחייהן, נמצאות בתהליך משפטי שיברר מי מביניהן תשמור על אמן החולה. האחות הבכורה טוענת, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, כי היא הייתה יד ימינה של האם לאורך כל השנים וכי היא מבקשת לרכוש את דירת הקרקע הגדולה שלה. "אני רוצה לרכוש את הבית על מנת לתת לאמא שלי להתגורר בה בלי שום תנאי וכך גם אוכל לטפל בה ולהיות בקרבתה" , הסבירה הבכורה. 

מצד שני, שתי האחיות האחרות טוענות כי ההצעה של האחות הבכורה לרכוש את בית האם היא ניסיון שקוף להשתלט על רכוש האם ולקבוע עובדות בשטח. האחות הקטנה ביותר, שכיום האם שוהה אצלה בעיר גדולה בצפון טוענת: "אין לי עניין ברכוש הרב של אמא, אני רוצה לדאוג לה והכי נוח לה אצלי". נוסף לכך, שתי האחיות טענו כי בגלל שביתה של האם ממוקם בסמוך לביתה של האחות הגדולה, היא תוכל להתקרב אליה ולנשל אותה מנכסיה בעודה בחיים

בית המשפט יצטרך לקבוע את הסדר הראיה והשהות בין שלוש האחיות והאם וכן לפסוק בשאלה האם לאפשר לבת הגדולה לרכוש את דירת האם. עו"ד סולן טוענת כי הלקוחה שלה מחפשת רק את טובת האם והחזרת לסביבה הטבעית שלה, שם היא תוכל להחלים במהרה. "האם  צריכה להיות בבית שלה וכל אחת צריכה לסייע לה בביתה. זו ההחלמה הטובה ביותר ואין צורך לגרור אותה בכל פעם מחדש לדירה של אחות אחרת", אמרה עו"ד סולן.