סוחר סמים מבוקש בבלגיה זייף את מותו על מנת להתחמק מהכלא בכך שהעלה סדרת תמונות מחרידות בהן הוא נראה אזוק לכיסא שגופו שחוט לגמרי. המאמץ הקיצוני של גבריאל סי נכשל, בפעם השנייה השנה, לאחר שבפעם הראשונה הוא ביים את מותו באגם בגמביה, שבמערב אפריקה. בימים אלו, נקבע העונש שיוטל על גבריאל, שכולל ארבע שנות מאסר וקנס של עשרות אלפי שקלים בגין ניסיון הברחת 113 ק"ג קוקאין בשנת 2016. 

זיוף המוות של סוחר הסמים (צילום: רשתות חברתיות)
זיוף המוות של סוחר הסמים (צילום: רשתות חברתיות)

סוחר הסמים, המכונה "לנגה וינגרס" (אצבעות ספוג), נעלם כבר לפני שנה מחשש לחייו, לאחר שעל פי הדיווחים, גנב משלוח סמים ממאפיונרים מאלבניה. אחרי הגניבה, אויביו של גבריאל החלו לחפש אחריו ואף תקפו מספר בתים, שחשדו שהוא נמצא בתוכם, בעזרת מטוסי AK-47 ורימוני יד. באותה התקופה, גבריאל עמד בפני חמש שנות מאסר, אך לבסוף, הצליח להתחמק מהמשטרה המקומית. 

אחרי שזייף את מותו באגם בגמביה ונכשל, הוא ניסה לזייף את מותו שוב על ידי שחרור תמונה, לא משכנעת במיוחד, שהציגה את גופו השחוט. בתמונה אפשר לראות את גבריאל קשור לכיסא ומכוסה בדם, כאשר המילה "גנב" מגולפת על חזהו, בניסיון לגרום לשוטרים להאמין כי הוא נרצח. התמונה כמובן לא שכנעה את הרשויות המקומיות, שחיפשו אחר גבריאל והצליחו לעצור אותו. 

עורך דינו של גבריאל אמר בבית המשפט כי הוא מצטער על מעשיו וכי אשתו ובנו בן השלוש לימדו אותו מאז "לקחת אחריות". כתוצאה מהודאתו בבית המשפט, עונשו הופחת בשנה וכעת הוא עומד בפני ארבע שנות מאסר בפועל. כמו כן, לא ברור אם במהלך השנה האחרונה גבריאל נעצר או מדוע לא נתפס לאורך כל התקופה.