שרלוט רוז, שחיה בלונדון, הסתירה מילדיה את הקריירה שלה בתור יצאנית כבר מאז שהיו ילדים קטנים. רוז, מספקת שירותי המין בת ה-40, טענה בפני ילדיה כי היא עובדת במחשבים, אך עוררה את חשדם כאשר הילדים גדלו והבחינו כי אמם עובדת בסופי שבוע ובשעות הלילה המאוחרות. יום אחד, אחד מלקוחותיה גילה כי היא מסתירה את הסוד שלה מילדיה ואיים לחשוף אותו בפניהם, אלא אם כן היא תספק עבורו שירותי מין בחינם. צפו בסרטון של שרלוט רוז נערת הליווי:

במקום להפוך לבת ערובה של הסוד של עצמה, רוז החליטה לעשות מעשה ולשתף את ילדיה בקריירה שלה על מנת להתנקות מהשקר שנמשך במשך שנים. רק בתה, מארי רוז בת ה-20, גילתה את האמת קודם לכן, כאשר הייתה בת 5 בלבד, ושמרה אותה אצלה בסוד. כאשר היא סיפרה את האמת לשאר ילדיה, היא הופתעה לגלות כיצד הם הגיבו. מארי סיפרה ל-The Sun: "כשהייתה קטנה מצאתי מגזין חושפני באחד הארונות וכשפתחתי אותו ראיתי תמונה שהייתה נראית כמו אמא שלי. המגזין היה מוסתר, אבל הייתי חטטנית והחלטתי לשתף את אחי. מאותו יום לא הזכרנו זאת שוב". 

שרלוט רוז, האם שעובדת בתור נערת ליווי (צילום: רשתות חברתיות)
שרלוט רוז, האם שעובדת בתור נערת ליווי (צילום: רשתות חברתיות)

כמעט עשור מאוחר יותר, בתה החליטה לשאול את אמה בנוגע למגזין שמצאה שנים קודם לכן. "לא הייתי המומה, חשבתי לעצמי שזו עבודה הרבה יותר טובה ממשרה משרדית משעממת", אמרה מארי. רוז האם סיפרה לילדיה כי היא עובדת עם הרבה אנשים בעלי צרכים מיוחדים והיא מספקת עבורם "חום וחברה". כאשר ילדיה שמעו על כך, הם אף טענו כי הרגישו גאים באמם כיוון שהרגישו שהיא עושה עבודה חשובה ועוזרת לאחרים. 

"זה ממש מרגיז אותי שאנשים לא מכבדים את התחום הזה כקריירה אמיתית. זו עבודה קשה והיא מצריכה הרבה השקעה, עצמאות ושיווק עצמי", אמרה מארי ואף סיפרה כי היא חשבה לאמץ לעצמה את הרעיון, אך היא דחתה אותו מחוסר הסבלנות לקדם את עצמה ברשתות ובמדיה החברתית. אך עם זאת, מארי טענה כי היא כן לקחה השראה מאמה והפכה לסטודנטית למדעי החברה במטרה לעסוק בעתיד עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים.