מחלה מסתורית, שהותירה מאות אנשים מאושפזים ואף הביאה למותו של גבר אחד, החלה להתפשט במחוז אנדרה פרדש שבהודו. כמעט 300 אנשים החלו לסבול מתופעות לוואי הכוללות התקפי כאבים, צריבה בעיניים, הקאות ואיבוד הכרה. על אף שהמחוז ההודי המדובר הוא אחד מהמוקדים המסוכנים ביותר מפני נגיף הקורונה, עם למעלה מ-800 אלף חולים מאומתים, הקבוצה נבדקה ונמצאה שלילית לנגיף. צפו בדיווח של ערוץ התקשורת NDTV:

שר הבריאות של הודו, אללה קאלי קרישנה סריניבאס, אמר כי כל החולים נבדקו וכי טרם הובהר מה הסיבה למחלה. אחד מהרופאים שטיפלו בחולים הוסיף כי כל האנשים התלוננו על אותם התסמינים, כאשר הילדים חוו אותם אף בצורה קיצונית יותר. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, שבעים בני אדם שוחררו מבית החולים, בעוד 157 נוספים עדיין מטופלים בבית החולים. יגאנמוהאן רדי, ראש המחוז, אישר כי צוותים רפואיים מיוחדים נשלחו אל בית החולים על מנת לנסות לחקור את המחלה המסתורית

בנוסף לכך, גם רדי צפוי לבקר בבית החולים על מנת לפגוש את האנשים המטופלים בשל המחלה ההזויה. שר הבריאות סריניבאס אמר כי דגימות הדם של המטופלים טרם הצביעו על עדות לזיהום נגיפי. לדבריו, "שללנו זיהום מים או זיהום אוויר כגורם למחלה, לאחר שפקידי העירייה ביקרו באזורים בהם החולים נדבקו. מדובר במחלה מסתורית שרק ניתוחי מעבדה יצליחו לגלות". בימים אלו, נערכות בדיקות מקיפות סביב המחלה, בתקווה שמדובר במקרה ספציפי ולא בנגיף חדש שעתיד להשתלט על העולם.