מריסה פאפן בת ה-28, דוגמנית פלייבוי מפורסמת בכל העולם, אוהבת להוסיף אלמנט של סכנה אל תוך התמונות החושפניות שהיא נוהגת להעלות. פאפן אפילו כמעט נעצרה אחרי שהצטלמה במספר מקומות קדושים בעולם, כולל הכותל המערבי כאן אצלינו בירושלים, וביצעה מספר תרגילים מסוכנים בעירום. אך כעת, היא החליטה לבצע מעשה קיצוני אף יותר ולצלול בעירום עם כרישים אל מול חופי הוואי. מריסה פאפן מבצעת סקי שלג בעירום חלקי:

פאפן נכנסה אל המים יחד עם צלם מקצועי, בשם בנימין אונו, והחליטה לפשוט מגופה את חליפת הצלילה שלה ולשחות בין כרישים טורפים בעומק הים. בעוד שהחוויה המסוכנת יכולה לגרום לרבים לחוות תחושת פחד, לדבריה של פאפן היא אף חשה שלווה. "זו הייתה אחת החוויות הכי מרגיעות שחוויתי בחיי. קצת לפני שקפצתי מהסירה אל המים עשיתי מדיטציה והכנתי את עצמי לנצל את האנרגיה שלהם לטובת התמונות", סיפרה הדוגמנית האמיצה. 

בהמשך היא הוסיפה: "לא היה לי מושג איך זה ירגיש, כיוון שמעולם לא שחיתי עם כרישים לפני כן". פאפן סיפרה כי היא לא התכוונה ללבוש את חליפת הצלילה, כיוון שהתמונות אמורות להיות בעירום מלא. וכמו כן, היא גם אינה התכוונה לשים משקפיי מגן, על מנת לחסוך לעצמה את המחזה המבהיל של הכרישים סביבה. "הייתי פשוט צריכה לסמוך על עצמי שאהיה בסדר. אחרי כמה צלילות, הבנתי שהאנרגיה שלהם עדינה ונעימה והם הפכו כמו אחד עם האוקיינוס הגדול", תיארה פאפן. 

הדוגמנית והצלם ביצעו את הצלילות כ-20 פעמים, כאשר כל אחת מהן הייתה בטווח של 45 דקות אחת מהשנייה, זאת, על מנת לא להטריד את הכרישים יותר מידי. פאפן אף סיפרה כי בעוד שרוב הכרישים בהם היא נתקלה כלל לא היוו סכנה עבורה, היא גם הבחינה בכריש נמר אחד במהלך הצלילה – כריש טורף מהקטלניים בעולם. "לא פחדתי כלל. הרגשתי בנוכחותם שליטה מוחלטת", העידה הדוגמנית. 

לבסוף, פאפן הסבירה כי המטרה כולה בצילום התמונות האומנותיות והמסוכנות, הייתה שבירת מוסכמות וטאבו. "עירום נתפס כרע בעיניי החברה שלנו, כך גם כרישים. במהלך השנים הכרישים צברו מוניטין רע בעקבות תעשיית הקולנוע ורציתי לגרום לצופים שלי להסתכל על החיה הזו מזווית אחרת", הסבירה. וסיכמה כי היא מונעת מרצון להפוך את העולם לטוב יותר, "עולם של אחדות, שיווין ויופי".