הצעות נישואין בדרך כלל מוציאות מאנשים את היצירתיות שבהם, חלק עושים זאת על רקע נוף יפה או בסביבת החברים הקרובים. עם זאת, הגבר הזה הצליח להפתיע את זוגתו בהצעת נישואין לא שגרתית. קודי וורקמן בן ה-33, ובת זוגו מזה שלוש שנים, קלי קסטיל, נסעו לחופשה רומנטית בג'מייקה והחליטו לעשות צלילה מתחת למים בתוך מערה. כמו צדפה שיוצאת מפנינה בלב ים, הגבר שלף קופסא קטנה ובתוכה חיכתה טבעת יהלום שגרמה לקסטיל להתרגש מתחת למים. צפו בהצעת הנישואין המרגשת:

בסרטון, שתועד על ידי אחד מחבריהם של הזוג, אפשר היה לראות את וורקמן בזמן שהוציא את הטבעת. קסטיל הייתה כל כך המומה מהרגע המרגש, עד שהיא שחתה אל מעל פני המים ושאלה את בעלה לעתיד – "זה אמיתי?". כמובן שקסטיל הסכימה והשניים התחבקו ושמחו. בראיון שקיים וורקמן עם ערוץ החדשות SWNS, וורקמן סיפר כי הוא קנה את הטבעת כבר בחודש יולי האחרון. לדבריו, לאורך תקופה ארוכה הוא חיכה לרגע המושלם להציע לבת זוגו, עד שבחודש שעבר השניים החליטו לנסוע לחופשה בג'מייקה והוא הבין ששם הוא רוצה להציע לה להתחתן איתו. 

"יום לפני שהצעתי, יצאנו לשייט קצר בקצה האי ונכנסנו למערה מדהימה, ישר חשבתי שהיא מושלמת. היה לי את הטבעת בכיס, אך פתאום החלה סערה בחוץ והיינו חייבים להפליג בחזרה אל החוף לפני שהספקתי להציע לה", סיפר וורקמן. הגבר הנחוש החליט לארגן סירה נוספת יום למחרת, וכאשר השניים הגיעו אל המערה, וורקמן אמר לקסטיל שהוא רוצה להצטלם איתה בזמן שהם מתנשקים מתחת למים. "לא היה לה מושג שיש לי את הטבעת בכיס האחורי", אמר וורקמן. מהזוית שלה, קסטיל סיפרה כי היא לא תיארה לעצמה שהרגע הזה יקרה, ועוד בצורה כל כך מקורית ו"מושלמת". על פי הדיווחים, השניים מתכננים להינשא בחודש מאי הקרוב, אך הם ייאלצו להמתין לראות האם נגיף הקורונה ישפיע על חתונתם העתידית.